کد خبر : 1472245 | 14 آبان 1396 ساعت 12:17 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین‌شدنم در دنیا متعلق به مردم ایران است

نعمتی: از اقصی نقاط جهان به من رای دادند

قهرمان ۲ دوره پارالمپیک تیراندازی با کمان گفت: افتخاری که به دست آمده، تنها به نام زهرا نعمتی نیست و متعلق به ملت ایران و بانوان عزیز کشورم است.

به گزارش "ورزش سه"، زهرا نعمتی، کماندار پرافتخار کشورمان، در نظرسنجی اخیر کمیته بین المللی پارالمپیک برای کسب عنوان بهترین ورزشکار ماه سپتامبر سال 2017، با کسب بیشترین آرا انتخاب شد.


وی در این خصوص به روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: خوشحالم که برای دومین بار مفتخر به کسب این عنوان شدم و در نظر سنجی هایی که از سوی IPC تاکنون انجام شده در سال 2015 نیز به عنوان بهترین ورزشکار ماه معرفی شدم.


نعمتی خاطرنشان کرد: این افتخار تنها به نام زهرا نعمتی نیست و متعلق به ملت ایران و بانوان عزیز کشورم است و از همه افرادی که در این نظر سنجی من را حمایت کردند تشکر می کنم.

 

1251910


دارنده دو نشان طلای بازی های پارالمپیک افزود: علاوه بر مردم خوب ایران که همیشه از من حمایت می کنند، در این نظر سنجی بازخوردهایی از اقصی نقاط دنیا داشتم و پیامهایی از دوستان برزیلی، ژاپنی و سایر کشورها دریافت می کردم که در این نظر سنجی شرکت کرده و به من رای داده بودند و همه اینها نشان دهنده این است که ورزش بانوان ایران و به خصوص ورزش پارالمپیک ایران در دنیا دنبال و به آن توجه می شود.


وی پیرامون برگزیده شدنش در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک تصریح کرد: خوشحالم که به عنوان تنها ورزشکار پارالمپیکی در این انتخابات حضور یافتم و از اعتماد سایر ورزشکاران که به من رای دادند سپاسگزارم. امیدوارم بتوانیم در تصمیم گیری هایی که برای ورزشکاران به ویژه بانوان ورزشکار انجام می شود، تاثیر گذار بوده و در جهت احقاق حقوق آنها موثر باشیم.

 

1251911


بانوی پرافتخار تیم ملی در پایان گفت: اولین مرحله از تمرینات تیم ملی برای بازی های پاراآسیایی جاکارتا در حال برگزاری است و جا دارد به خاطر آغاز بهنگام این تمرینات از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون قدردانی کنم. در حال حاضر تمرینات بدنسازی را دنبال می کنیم و تغییراتی نیز در تجهیزاتم دادم. بر اساس برنامه ی دقیقی که از سوی کادر فنی تنظیم شده، در زمستان که فصل مهمی برای بدن سازی است به آمادگی بدنی می رسیم و در ادامه طبق روال پیش بینی شده تمرینات را دنبال می کنیم تا در زمان بازی های پاراآسیایی به اوج آمادگی برسیم.

دیدگاه‌ها