کد خبر : 1472396 | 15 آبان 1396 ساعت 01:35 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

شکست یاران نوروزی نژاد و باباصفری و برد یاران نصرتی؛

شب پر فراز و نشیب هندبالی ها در اروپا

رقابت های اروپایی هندبال با ٢ شکست و یک برد برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

شب پر فراز و نشیب هندبالی ها در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، از هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا تیم کادیتن شافهاوزن سوئیس که پویا نوروزی نژاد توپ پخش کن تیم ملی ایران را در اختیار دارد به مصاف اسکرجین دانمارک رفت.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی 13 بر 13 به پایان رسید؛ ولی شرایط این دیدار در نیمه دوم کاملا متفاوت بود و این میزبان دانمارکی بود که بازی را در اختیار گرفت و در نهایت نیز با حساب 32 بر 22 به پیروزی رسید.

 

در این دیدار پویا نوروزی نژاد از 5 شوت ای که به سمت دروازه داشت 2 گل به ثمر رساند.


در دیگر دیدار نیز دو تیم استوابخارست رومانی و کلاراش در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که دو تیم از دو ستاره هندبال ایران بهره می‌بردند، در استوابخارست محسن باباصفری و در کلاراش شاهو نصرتی مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود.

 

نیمه اول این دیدار با حساب 15 بر 9 به سود استوابخارست میهمان به پایان رسید؛ ولی در نیمه دوم این کلاراش بود که با حمله های مدوام خود سرانجام توانست از سد محکم محسن باباصفری در درون دروازه استوابخارست برای خود یک برد دیگر به دست آورد. در این دیدار محسن باباصفری بهترین بازیکن زمین بود و عملکرد فوق العاده ای را از خود به ثبت رساند؛ ولی در نهایت موفق به جلوگیری از شکست تیمش نشد و شاهو نصرتی نیز به تصمیم مربی دقایق زیادی درون بازی قرار نگرفت تا شانس زیادی برای بازی مقابل تیم سابق خود نداشته باشد.

دیدگاه‌ها