کد خبر : 1472440 | 15 آبان 1396 ساعت 11:28 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: به رئال و بارسلونا هم ایراد می‌گیرید؟

واکنش تند ستاره والیبال به انتقاد از بانکی‌ها

پشت خط زن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: کارمان برای رسیدن به قهرمانی دشوار است؛ اما امسال مثل ۲ سال اخیر دنبال بهترین نتیجه و قهرمانی هستیم.

واکنش تند ستاره والیبال به انتقاد از بانکی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شهرام محمودی تا سال گذشته یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی والیبال محسوب می شد. او به یک باره تصمیم گرفت موقتی از بازی های ملی کنار بکشد و هنوز هم از تصمیم قطعی خود برای خداحافظی همیشگی یا بازگشت چیزی نمی گوید.


این ستاره سابق تیم ملی، این روزها همراه با اکثر ستاره های سال های اخیر والیبال ایران در ترکیب تیم بانک سرمایه می درخشد. آنها توانسته اند ۵ هفته ابتدایی لیگ برتر را با قدرت سپری کنند و مدعی اول قهرمانی مثل ۲ سال اخیر هستند.


در فاصله یک روز مانده تا برگزاری هفته ششم لیگ برتر والیبال و رویارویی بانک سرمایه با شهرداری ارومیه با ملی پوش سابق والیبال همکلام شدیم.


در ادامه مشروح صحبت های شهرام محمودی با خبرنگار "ورزش سه" را می خوانید.


هدفمان امسال هم قهرمانی است


وضعیت تیم ما خدا را شکر خوب است. مهره های خوبی به جای چند بازیکنی که از ما جدا شدند، به تیم پیوستند. مطمئنا کار سختی در لیگ برتر داریم، چون چند تیم آماده دیگر هم در این رقابت ها حضور دارند. تمام تیم ها وقتی جلوی ما بازی می کنند،‌ به خاطر صدرنشینی و قهرمانی ما در ۲ سال اخیر با انگیزه مضاعف به میدان می روند. کارمان برای رسیدن به قهرمانی دشوار است؛ اما امسال هم مثل ۲ سال اخیر دنبال بهترین نتیجه و قهرمانی هستیم.


انتقاد از پرستاره بودن سرمایه خنده دار است


اینکه برخی انتقاد می کنند چرا بانک سرمایه تیم پرستاره ای است، کاملا بی معنی است. هر جای دنیا چنین صحبتی را در هر رشته ای کنید، به شما می خندند. این مساله که یک باشگاه چه بازیکنانی را جذب می کند، چه ارتباطی به بقیه دارد؟ همه تیم ها بیایند و سرمایه گذاری درستی کنند تا بازیکنان ملی پوش سمت آنها بروند. این صحبت ها دیگر در دنیا باطل شده است.


به رئال و بارسا هم انتقاد می کنید؟


اگر بخواهم یک نمونه بارز برای شما بیاورم، تیم های بزرگ باشگاهی در رشته فوتبال هستند. مثلا وقتی رئال مادرید، بارسلونا یا همین پاری سن ژرمن که امسال خرج زیادی کرد، بازیکنان مطرحی مثل نیمار را با بیش از ۲۰۰ میلیون یورو جذب می کنند، کسی از آنها انتقاد می کند؟ این انتقادات حرف حساب نیست. این همه بازیکن سطح بالا را در یک تیم نگه داشتن، کار سختی است؛ مگر اینکه همدل باشند. بچه های تیم ما با علاقه تمرین می کنند، چون باشگاه هم به تعهدات خود عمل کرده و خوش حساب است.


مگر قبلا پیکان پرستاره نبود؟


۲ سال قبل که بانک سرمایه برای اولین بار در لیگ برتر شرکت کرده بود، پیکان از ما بیشتر ملی پوش داشت. اگر طرز تفکر ما اینطور بود، آن سال نباید در لیگ بازی می کردیم. چرا آن موقع هیچ فردی نگفت که پیکان ستاره های زیادی گرفته است. در ضمن باشگاه پیکان از نظر امکاناتی از تمام تیم های کشور بالاتر است. در هر صورت این جوی که علیه تیم ما راه افتاده، درست نیست. همه بازیکنان دوست دارند بدون دغدغه در یک تیم باشند و بانک سرمایه چنین شرایطی به وجود آورده است. این را هم بگویم که بودن تمام بازیکنان باکیفیت در یک تیم ملاک قهرمانی نیست. ما مقابل هر تیمی که قرار می گیریم، سرشار از انگیزه است.


راه سختی برای گرفتن سکوی جهانی داریم


در حال حاضر تمام تمرکز ما روی مسابقات لیگ است تا نیم فصل اول را با بهترین نتیجه تمام کنیم. در نیم فصل مسابقات تمام تیم ها 2 هفته فرصت استراحت دارند؛ اما ما باید به جام باشگاههای جهان برویم. کارمان خیلی سخت است و گروه خیلی سختی در این رقابت ها داریم. امیدوارم بتوانیم با تمام قوا به این رقابت ها برویم و روی سکو قرار بگیریم.


تصمیمی برای بازگشت نگرفتم


واقعا هنوز هیچ تصمیمی درباره بازگشت یا عدم بازگشت به تیم ملی نگرفتم. فعلا تمام تمرکزم روی مسابقات باشگاهی است و بعد از رقابت های لیگ این مساله را اعلام می کنم. امیدوارم شرایط طوری شود که اصلا نیازی به من نباشد. امسال هم خدا را شکر مشکلی از این بابت نداشتیم و در پست من امیر غفور و رضا قرا خوش درخشیدند.


حسرت مدال جهانی را نخوردم


مدالی که تیم ملی والیبال گرفت، یکی از واجبات بود. ما در سال های اخیر به همه افتخارات رسیده بودیم و جای این مدال جهانی در کارنامه والیبال خالی بود. خوشحال شدم که تیم ملی توانست در جام قهرمانان قاره ها به مدال برنز برسد. حسرت هم نخوردم که چرا من در این تیم نیستم. من تصمیمم را گرفته بودم و اصلا پشیمان نشدم.

دیدگاه‌ها