کد خبر : 1472850 | 17 آبان 1396 ساعت 11:25 | 84.2K بازدید | 0 دیدگاه

امید کهکشانی ها برای بازگشت به اوج؛

زیدان بالاخره موفق به تماشای BBC شد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از مدت ها هر 3 ضلع خط حمله خود را در اختیار دارد.

زیدان بالاخره موفق به تماشای BBC شد

 

به گزارش "ورزش سه"، از زمان دیدار سوپرکاپ در ماه آگوست حالا زیدان در تعطیلات پیش رو هر 3 بازیکن مثلث خط حمله خود یعنی کریم بنزما، رونالدو و گرت بیل را در اختیار خواهد داشت و می تواند از آنها در دیدارهای پیش رو برای بهبود شرایط فعلی استفاده کند.

 

 

1252548

 

 

در اوایل ژانویه امسال زیدان در مصاحبه ای تاکید کرد که فروش این 3 بازیکن غیرممکن است؛ اما مصدومیت های متوالی گرت بیل باعث شد آنها در نهایت با درخشش ایسکو به سیستم 2-4-4 عادت کرده و فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا نیز بشوند.

 

در 108 دیداری که زیزو هدایت رئال را بر عهده داشت، این 3 بازیکن تنها در 28 بازی (26 درصد) بازی های حضور داشته اند؛ اما حالا و در آستانه دیدار سرنوشت ساز برابر اتلتیکومادرید، بنزما به تیم ملی دعوت نشده، رونالدو نیز درخواست عدم حضور در اردوی پرتغال را داشته و گرت بیل نیز در مادرید مانده تا زیدان از هر 3 بازیکن در تمرینات استفاده کند.

 

 

1252543

 

 

البته بنزما در فصل جاری در 12 بازی تنها 2 گل زده و روزهای سختی را با واکنش های هواداران رئال در برنابئو سپری می کند. گرت بیل نیز که شروع خوبی در فصل جاری داشت و گل سرنوشت سازی برابر دورتموند به ثمر رساند، حالا 8 بازی اخیر تیمش را از دست داده و شرایط رونالدو نیز در لالیگا با توجه به زدن تنها یک گل تعریفی ندارد؛ اما زیدان امیدوار است این 3 بازیکن برای دربی حساس مادرید آماده باشند.

دیدگاه‌ها