کد خبر : 1473132 | 19 آبان 1396 ساعت 00:04 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت‌های زیادی را مقابل ارژن از دست دادیم

پس از حضور شمس به تیم ما شوک وارد شد

بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال گیتی پسند اعتقاد دارد که پس از حضور حسین شمس در این تیم، به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال شوک وارد شده است.

پس از حضور شمس به تیم ما شوک وارد شد

به گزارش "ورزش سه" احمد اسماعیل‌پور درباره پیروزی 3 بر 2 گیتی پسند مقابل ارژن شیراز به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: خوشبختانه توانستیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم. ما در این دیدار فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و دروازه‌مان هم روی تک موقعیت‌ها باز شد. امیدوارم در بازی‌های بعد با تفاضل گل بهتری به پیروزی دست یابیم.

 

وی درباره داوری این مسابقه و گل مردود تیم ارژن که اعضای این تیم اعتراض شدیدی پس از آن داشتند، اظهار داشت: داوری خیلی خوب بود. طبق قانون جدید داوری، زمانی که دروازه جابه‌جا و سپس توپ وارد دروازه می‌شود، گل پذیرفته نیست و فکر می‌کنم تصمیم داور صحیح بود. در مجموع داوری خیلی خوب بود و مشکلی نداشت.

 

بازیکن ملی‌پوش گیتی پسند در پاسخ به این پرسش که چه تغییری پس از حضور حسین شمس در این تیم ایجاد شده است، تصریح کرد: شمس از بزرگان فوتسال است و در بیشتر تیم‌هایی که حضور داشته، کارنامه موفقی از خود بر جای گذاشته است. پس از حضور او به گیتی پسند شوک وارد شد و تیم ما با مدیریت خوب این مربی از لحاظ روحی و روانی شرایط خیلی خوبی دارد.

 

اسماعیل‌پور در ادامه افزود: در بازی با ارژن بازی تا دقایق پایانی با تساوی 2 - 2 دنبال می‌شد، اما عطش پیروزی در بازیکنان وجود داشت. با درایت‌های شمس به گیتی‌پسندی که همیشه بودیم نزدیک شدیم و امیدوارم در دیدارهای آتی هم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

دیدگاه‌ها