کد خبر : 1473168 | 19 آبان 1396 ساعت 10:18 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

رحیمی راهی کنگره جهانی و آسیایی هندبال در ترکیه شد

رئیس فدراسیون هندبال کشورمان به منظور حضور در هفتاد و یکمین کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هندبال و شرکت در مجمع آسیا راهی ترکیه شد.

رحیمی راهی کنگره جهانی و آسیایی هندبال در ترکیه شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، هفتاد و یکمین کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی هندبال در حالی از فردا به مدت دو روز و برای اولین بار در ترکیه برگزار می شود که قرار است رئیس این مجموعه و اعضای هیات رئیسه برای چهار سال دیگر معرفی شوند. در کنار این کنگره که در روزهای ۱۱ و۱۲  نوامبر برگزار خواهد شد مجمع انتخاباتی دو کنفدراسیون هندبال آسیا و آفریقا نیز برپا می شود.

 

به همین منظور علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال ایران نیز پنجشنبه شب تهران را به مقصد ترکیه ترک کرد.

 

رحیمی گفت: ایران نیز برای عضویت و قبول مسئولیت در بخش های مختلف کمیته های آسیا و فدراسیون جهانی نفراتی را معرفی کرده است.

 

کنگره انتخاباتی فدراسیون جهانی در حالی در آنتالیا برگزار می شود که حسن مصطفی رئیس فعلی آن تنها کاندید ریاست IHF است . این کنگره از لحاظ ساماندهی اعضای هیات رئیسه و اجرایی بسیار مهم است. نایب رئیسان، خزانه دار، اعضاء هیات اجرایی و حسابرس و کمیته ها نیز در این نشست معرفی خواهند شد. معرفی مسئولین و اعضای کمیسیون های توسعه، مربیان، داوران، اخلاق، قاره ها و مسابقات نیز از دیگر بخش های انتخابات پیش رو است.

 

تعیین محل آینده کنگره، تصمیم گیری در خصوص مسابقات جهانی  قوانین و تائید برنامه های آموزشی از دیگر برنامه های اولین دوره کنگره در ترکیه است. در این کنگره قرار است هفت عضو جدید فدراسیون جهانی که در کنگره عادی  ۲۰۱۵ سوچی روسیه معرفی شده بودند نیز حاضر باشند.

دیدگاه‌ها