کد خبر : 1473326 | 20 آبان 1396 ساعت 09:07 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

سخنرانی مدیرعامل استقلال در مراسم تشییع پیکر افتخاری!

مدیرعامل و رییس کمیته پشکسوتان باشگاه استقلال امروز با حضور در ورزشگاه شیرودی یاد بازیکن قدیمی این باشگاه را زنده نگه داشتند.

سخنرانی مدیرعامل استقلال در مراسم تشییع پیکر افتخاری!

به گزارش "ورزش سه"،  سیدرضا افتخاری مدیرعامل و علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان استقلال در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری شرکت کردند و یاد این بازیکن بزرگ فوتبال ایران را زنده نگه داشتند.


افتخاری روز پنجشنبه بعد از مدتی مبارزه با بیماری دار فانی را وداع گفت و امروز مراسم تشییع پیکر او در ورزشگاه شیرودی برگزار می شود.


سیدرضا افتخاری امروز دقایقی برای حاضرین در مراسم سخنرانی کرد: مرحوم اکبر افتخاری در فوتبال به حقش نرسید و مظلومانه از پیش ما رفت. ما شرمنده همه پیشکسوتان استقلال هستیم و بدهی های زیاد باشگاه باعث شده نتوانیم آنطور که باید و شاید در خدمت این عزیزان باشیم ولی تلاش می کنیم تا از شرمندگی آنها دربیاییم. درحال حاضر هم هرکاری که از دستمان بربیاید برای خانواده مرحوم اکبر افتخاری انجام می دهیم.


در مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری پیشکسوتان و مسئولان زیادی حاضر بودند. از جمله آنها می توان به سیدرضا افتخاری، اکبر عباسی ملکی، علی جباری، مهدی کشاورز، اکبر کارگر جم، محمد نوری و حجت الاسلام مالک اشاره کرد که به نمایندگی از استقلال در این مراسم حاضر بودند. همچنین مهدی تاج، سعید فتاحی، منصور رشیدی، امیر طاهری، مهدی حاج محمد، سعید مراغه چیان، جعفر کاشانی، حسین کلانی، میرشاد ماجدی، مهدی مناجاتی، بهرام مشتاقی، فرامرز ظلی، رضا گلمحمدی، مهدی دادرس و ... دیگران حاضران در مراسم تشییع پیکر اکبر افتخاری بودند.

دیدگاه‌ها