کد خبر : 1473956 | 23 آبان 1396 ساعت 08:38 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

نگاهی به جدول لیگ بسکتبال در پایان نیم فصل

پتروشیمی بدون باخت، گرگانی ها بدون برد

لیگ برتر بسکتبال بعد از نزدیک به یک ماه برگزاری مسابقات فشرده به پایان نیم فصل رسید.

پتروشیمی بدون باخت، گرگانی ها بدون برد

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال با حضور 9 تیم فشرده پیگیری شد و تیم ها در یک ماه توانستند نیمی از مسابقات خود را برگزار کنند.


نکته قابل پیش بینی در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر، صدرنشینی پتروشیمی بندرامام بود که با وجود داشتن بازیکنان ملی پوش توانست قاطعانه در صدر جدول بدون شکست قرار بگیرد. شاگردان مهران شاهین‌طبع در تمامی مسابقات خود در نیم فصل اول برنده شدند.


از سوی دیگر می توان گفت مهرام که همواره جزو مدعیان اصلی بسکتبال ایران بوده و قهرمانی های متعددی در کارنامه دارد، با توجه به تیم کم ستاره ای که امسال بسته، نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. تیم مصطفی هاشمی که روز گذشته نتیجه را به صدرنشین واگذار کرد، در رده چهارم ایستاده است.


نکته جالب دیگر، رده ششمی تیم دانشگاه آزاد یکی دیگر از مدعیان سال های اخیر بسکتبال ایران است. همچنین شهرداری گرگان دیگر تیم قدیمی و ریشه دار بسکتبال کشورمان بدون حتی یک برد قعرنشین مانده و وضعیت جالبی ندارد.


پشت سر پتروشیمی در صدر جدول تیم مهران حاتمی هست که در نیم فصل اول خوب کار کرده و می تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد. شهرداری تبریز با هدایت سرمربی تیم ملی در رده دوم قرار دارد. نفت آبادان هم که در سال های اخیر جزو مدعیان بوده، در رده سوم است.


بعد از پایان نیم فصل اول، بازیکنان ملی پوش به اردوی تیم ملی می‌روند و تیم ملی چند بازی در چارچوب رقابت های انتخابی جام جهانی 2019 در ایران و خارج از ایران برگزار خواهد کرد.


بعد از گذشت چند هفته، نیم فصل دوم آغاز می شود و با همین فشردگی برگزار خواهد شد تا در نهایت تا پایان سال 96 مسابقات پلی آف هم برگزار و از قهرمان لیگ رونمایی شود.

دیدگاه‌ها