کد خبر : 1473995 | 23 آبان 1396 ساعت 11:01 | 81.1K بازدید | 0 دیدگاه

جعفرپور: صدبار برای طلبم به باشگاه رفته‌ام

پرسپولیس پولم را ندهد به AFC شکایت می‌کنم

برخی از بازیکنان قدیمی باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته اند تکلیف مطالباتشان را با این باشگاه روشن کنند و این می تواند باردیگر پرسپولیس را با چالشی جدی مواجه کند.

پرسپولیس پولم را ندهد به AFC شکایت می‌کنم

به گزارش " ورزش سه" در روزهایی که علی اکبرطاهری استعفا داده و پرسپولیس با چالش مدیریتی مواجه شده است، موضوع طلبکاران این باشگاه هنوز یکی از مباحث مهم به شمار می آید، چرا که شکایت تازه می تواند مجوز حرفه ای این باشگاه را با خطر مواجه کند. مهدی جعفرپور یکی از بازیکنان پرسپولیس در فصل 93-94 و بازیکن سابق سپاهان یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس است که هنوز موفق به دریافت مطالباتش از این باشگاه نشده است. اوکه در این فصل در صبای قم بازی می کند در این رابطه گفت:« من 160 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارم، 40 میلیون را بخشیدم؛ اما درباره 120 میلیون دیگر رای قطعی کمیته انضباطی را هم گرفته ام.» جعفرپور اضافه کرد:« سه سال است از باشگاه پرسپولیس خواسته ام که مطالبات من را پرداخت کنند. من شغل دیگری غیر از فوتبال ندارم، برای پرسپولیس هم یک سال زحمت کشیده ام، حالا مثمر ثمر بوده ام یا نه ؟! بحث دیگری است و فکر می کنم برای باشگاهی که بازیکنانش میلیاردی قرارداد می بندد 120 میلیون پول زیادی نیست. متاسفانه در این سه چهار سال در هر تیمی بازی کرده ام پولهایمان را نداده اند و من الان از سیاه جامگان، راه آهن، نساجی و سپاهان هم طلب دارم.»


او افزود:« ما حتی وقتی برای روشن شدن تکلیفمان به کمیته تعیین وضعیت می رویم از ما می خواهند 4-5 میلیون تومان ابتدا به حساب فدراسیون بریزیم تا رسیدگی کنند که این خودش یک مشکل بزرگ است.» مهدی جعفرپور همچنین گفت:« دو سه روز پیش به باشگاه پرسپولیس رفتم؛ اما گفتند آقای طاهری الان نیستند و باید صبر کنیم تا ایشان بیاید.  متاسفانه این موضوع سه سال است که ادامه پیدا کرده و من بالای صدبار به باشگاه پرسپولیس رفته ام و از آن ها خواهش کرده ام بدهی من را بدهند. اگر این اتفاق در همین روزها نیفتد مجبور هستم بر خلاف میل باطنی ام به ای اف سی شکایت کنم. البته این موضوع فقط برای پرسپولیس نیست. من از سپاهان هم 150 میلیون تومان طلبکارم؛ اما چون در این تیم 12 سال بازی کردم هنوز شکایتی نکردم؛ اما اگر مسئولان سپاهان هم اقدامی نکنند، مثل پرسپولیس مجبور هستم از این باشگاه هم شکایت کنم.»

دیدگاه‌ها