کد خبر : 1474021 | 23 آبان 1396 ساعت 13:06 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

با قهرمانی احتمالی در جام شهدا

جوانان یحیی به دنبال اولین افتخارآفرینی

دیدار فینال جام شهدا عصر امروز در ورزشگاه تختی بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و ساپیا تهران برگزار می شود.

جوانان یحیی به دنبال اولین افتخارآفرینی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی در تراکتورسازی که فصلی متفاوت را تجربه می کنند به دنبال اولین جام خود هستند. گل محمدی که به دلیل محرومیت تراکتوری ها از خرید بازیکن مجبور به استفاده از بازیکنان جوان خود شده، تاکنون عملکرد نسبتا خوبی را با جوانان خود به ثبت رسانده است، چرا که تراکتوری‌های جوان تاکنون از 11 دیدار خود در لیگ 12 امتیاز کسب کردند و در جایگاه نهم لیگ قرار دارند. همچنین آنها در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی از سد پدیده عبور کردند و در مرحله بعد هم توانستند تیم فجر سپاسی را از روبه روی خود بردارند و رقیب استقلال خوزستان در مرحله یک چهارم نهایی شوند.

 

البته دوران محرومیت تراکتوری ها در نیم فصل به پایان می رسد و قطعا یحیی برای تقویت تیمش یاران جدیدی را جذب خواهد کرد؛ اما تا پیش از آن، جام شهدا بهترین فرصت برای ثبت افتخارآفرینی جوانان تراکتورسازی است. آنها در گام اول این مسابقات از سد تیم مدعی پدیده خراسان در دیداری جذاب و مهیج عبور کردند تا در فینال به شاگردان علی دایی در سایپا برسند. باید دید آیا آنها این فرصت را غنیمت می شمارند و به روی سکو می روند یا این فرصت را به شاگردان دایی هدیه می کنند؟

 

دیدار فینال جام چهارجانبه شهدا بین دو تیم تراکتورسازی تبریز و سایپا تهران از ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران برگزار می شود.

دیدگاه‌ها