کد خبر : 1474107 | 23 آبان 1396 ساعت 18:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

طنز انتخاباتی در والیبال

با توجه به اتفاقات ماه های گذشته رییس بعدی فدراسیون والیبال تا حد زیادی مشخص است و نامزدها قبل از اعلام شدن تایید صلاحیت به صورت خودجوش به نفع رییس محتمل کناره گیری می کنند.

طنز انتخاباتی در والیبال

به گزارش "ورزش سه"، هنوز اسامی نامزدهای تایید شده مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون والیبال اعلام نشده است اما بازار انصراف به نفع رییس احتمالی از حالا داغ شده است. در مجامع قبلی آنقدر احتمال ریاست محمدرضا داورزنی بالا بود که بیش از دو سوم نامزدها در همان روز انتخابات به نفع او کنار می کشیدند که معمولا در سمت های مختلف دارای پست می شدند. از نامزدهای مجامع قبلی که بیشتر برای داغ کردن انتخابات و به نفع رییس کنار کشیدن پا به رقابت می گذاشتند در لیست اولیه نامزدها این بار هم هستند و دلیل آن حضور احمد ضیایی، نایب رییس کنونی فدراسیون والیبال و رییس احتمالی است.


ضیایی از ابتدای سال جاری و با حضور محمدرضا داورزنی در وزارت ورزش و جوانان تا حد زیادی مدیریت امور والیبال را به دست گرفته است و از او به عنوان محتمل ترین شانس ریاست یاد می کنند. با این حال قبل از اینکه اسامی نامزدهای واجد شرایط از سوی وزارت ورزش اعلام شود افرادی هستند که به نفع احمد ضیایی کنار می کشند.


این روش در سال های قبل باب شده بود که نامزدها در انتخابات شرکت کنند و در صورت کناره گیری به نفع رییس پست قابل توجهی را می گرفتند اما حالا نامزدها کمی زودتر از موقع معمول کناره گیری را آغاز کرده اند. هنوز صلاحیت این افراد مشخص نشده اما افرادی که تنها ثبت نام کرده اند خود را از دور رقابتی کنار می کشند تا نشان دهند به نفع ضیایی کار کرده اند در صورتیکه این افراد در دور رقابت اصلا نبوده اند که بخواهند خارج شوند.


با این حال به نظر می رسد این قانون و روند همچنان در روز انتخابات ادامه پیدا خواهد کرد تا به واسطه این پشتیبانی پستی جدید به افراد داده شود.

دیدگاه‌ها