کد خبر : 1474145 | 23 آبان 1396 ساعت 20:02 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیما صادقی المپیکی می‌شود

چهار داور بین المللی کشتی ایران به زودی باید در رقابت‌های قهرمانی امید‌های جهان در لهستان قضاوت کنند که در این بین یکی از این داوران به نام نیما صادقی برای المپیکی شدن تلاش خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی زیر 23 سال جهان از 30 آبان تا 5 آذر در لهستان برگزار خواهد شد که چهار داور ایرانی بین المللی درجه یک برای قضاوت در این مسابقات انتخاب شده‌اند.

 

بر این اساس نیما صادقی، مسعود رستمی پور، مهدی آقاولی و بابک امجدی به عنوان چهار داور جوان باید در کلاس تایپ 4 برای ارتقای درجه یک به درجه برتر یا همان "داور المپیکی" حضور یابند. البته تنها داور ایرانی که آزمون تئوری برای دریافت این درجه را با موفقیت پشت سر گذاشته و باید در لهستان در آزمون عملی حضور یابد، نیما صادقی است که از سوی کمیته داوران فدراسیون کشتی به عنوان کاندیدای داور المپیکی معرفی شده است.

 

1253762

 

نیما صادقی چندی پیش به عنوان رئیس کمیته داوران هیئت کشتی استان مازندران انتخاب شد که با توجه به جوان بودن وی، می‌توان به توانایی‌های بالای وی در این عرصه پی برد.


در حال حاضر اردوان صاحب، محمد ابراهیم امامی و محمد مصلایی پور سه‌ داوری هستند که در لیست داوران المپیکی (درجه S یک) اتحادیه جهانی حضور دارند.

 

دیدگاه‌ها