کد خبر : 1474224 | 24 آبان 1396 ساعت 10:17 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی الهلال گزینه اول هدایت عربستان

با وجود برکناری غیرمنتظره سرمربی عربستان تنها بعد از دو ماه رسانه های این کشور مدعی شدند یک آرژانتینی دیگر در جام جهانی سعودی ها را رهبری خواهد کرد.

سرمربی الهلال گزینه اول هدایت عربستان

به گزارش "ورزش سه"، ادگاردو بائوزا سرمربی آرژانتینی در کمتر از یک سال سه بار از تیم های ملی مختلف کنار گذاشته شد که آخرین برکناری او تنها دو ماه بعد از امضای قرارداد با فدراسیون فوتبال عربستان سرو صدای زیادی به راه انداخت.


بائوزا که خود مدعی بود استعفا داده است با بیانیه ای که فدراسیون فوتبال عربستان مبنی بر اخراج او منتشر کرد حالا به عنوان یکی از چهره های جنجالی سال 2017 فوتبال جهان ناکامی با سه تیم ملی مختلف را در کارنامه اش به ثبت رساند تا رکورد عجیبی از خود برجا بگذارد.


در فاصله 24 ساعت از این اتفاق جنجالی رسانه های سعودی گزینه جانشینی او را معرفی و تنها روی سرمربی آرژانتینی و موفق باشگاه الهلال زوم کردند. رامون دیاز چهره محبوب این روزهای نیمکت الهلال با رساندن این تیم به تمام عناوین قهرمانی داخلی همچنین فینال لیگ قهرمانان آسیا از دید رسانه های عربستانی تنها گزینه فدراسیون این کشور برای هدایت عربستان در جام جهانی 2018 روسیه قلمداد می شود.

دیدگاه‌ها