کد خبر : 1474633 | 26 آبان 1396 ساعت 18:45 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی مادرید

سیمئونه: رئال بهترین تیم حال حاضر دنیاست

اتلتیکو مادرید فردا در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان رئال است و هر نتیجه ای غیر از پیروزی، هر دو تیم را از کورس لالیگا دور خواهد کرد.

سیمئونه: رئال بهترین تیم حال حاضر دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو و رئال 8 امتیاز نسبت به بارسلونا اختلاف دارند؛ در حالی که 11 هفته از لالیگا گذشته است. روخی بلانکوس در لیگ قهرمانان نیز نتایج خوبی کسب نکرده و شانس زیادی برای صعود به یک هشتم را ندارد. جدال سال گذشته دو تیم در ویسنته کالدرون با برتری 0-3 رئال خاتمه یافت.

 

 

1246775

 

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در مورد بازی فردا گفت:« دربی در همه جای دنیا خصوصیاتی مشابه دارد. انگیزه و شور و حال این دست بازی ها کاملا متفاوت است. از روزی که هدایت اتلتیکو را بر عهده گرفته ام، همه دربی ها حساس و نزدیک بوده اند و تفاوتی بین شان ندیده ام.

در حال حاضر رئال بهترین تیم دنیاست. زمانی بارسا بهترین بود؛ ولی رئال در دو لیگ قهرمانان متوالی قهرمان شده و مدافع عنوان قهرمانی لالیگا هم محسوب می شود. این تیم هر چه جوان خوب و مستعد در اسپانیا بوده را جمع کرده و این حس را به وجود آورده است که رسیدن به آنها غیرممکن است؛ ولی ما فردا با حمایت هواداران مان تمام تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم. من به بازیکنانم ایمان دارم.»

 

دیدگاه‌ها