کد خبر : 1474891 | 28 آبان 1396 ساعت 10:14 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

دوشنبه؛ روز حساس و احتمالا ملتهب آزادی

پرسپولیس پس از مدت ها در ورزشگاه آزادی میزبان خواهد بود.

دوشنبه؛ روز حساس و احتمالا ملتهب آزادی

به گزارش "ورزش سه"، از آخرین میزبانی پرسپولیس در آزادی (به غیر از دربی) بیش از دو ماه میگذرد. سرخپوشان در آن مسابقه علی رغم حمایت 40 هزار نفری هوادارانشان، مغلوب شاگردان مجید جلالی شدند و حال روز دوشنبه به مصاف تیم گردن کلفت رضا مهاجری خواهند رفت و بدون شک برای کسب پیروزی به حمایت حداکثری هوادارانشان نیاز دارند.

 

اما در شرایط فعلی، بیش از این که فضای حمایتی از پرسپولیس در بین هواداران باشد، بحث درخصوص شعار برای حمایت از مدیرعامل مستعفی پرسپولیس و البته تسویه حساب با دروازه بان یاغی سرخ ها وجود دارد. حتی سیدجلال حسینی نیز با انتشار متنی در اینستاگرامش خواستار حمایت هواداران از علیرضا بیرانوند در بازی با پدیده شد و همین پست نشان داد که فضا تا چه حد علیه بیرانوند متشنج بوده است.

 

طاهری، مدیرعامل تیم پرسپولیس نیز چند هفته قبل، برای پنجمین بار استعفا داد و بلافاصله راهی کربلا شد و پس از آن، به سفر زیارتی دیگر رفت تا همگان، عدم حضورش در پرسپولیس را بیش از پیش باور کنند. یکشنبه نیز خبر رسید که وزارت ورزش با قبول استعفای طاهری، گرشاسبی را به عنوان مدیرعامل موقت سرخ ها منصوب کرد.

 

حال در چنین وضعیتی، پرسپولیس برای موفقیت بیش از همه چیز به آرامش نیاز دارد. آرامشی که ابتدا باید از سوی مدیران و مسئولان به هواداران برسد و آن ها نیز آرامش را از روی سکو به بازیکنان تزریق کنند.

 

نکته دیگر، بلیت فروشی سکوها توسط باشگاه است. باشگاه پرسپولیس پس از مدت ها جنگ و درگیری، حق بلیت فروشی را از برهان مبین گرفت اما فعلا سازوکار مناسبی را برای آن به وجود نیاورده است. در اطلاعیه قرمزهای پایتخت بار دیگر اعلام شده که هواداران بلیت را از موسسه مالی و اعتباری و یا از باجه های ورزشگاه آزادی خریداری کنند و همچنان، خبری از بلیت فروشی الکترونیکی نیست.

 

به هر حال باید دید دوشنبه چند درصد از صندلی های ورزشگاه 80 هزارنفری آزادی پُر خواهد شد و مهم تر از آن، جو ورزشگاه چطور خواهد بود؟! لازم به ذکر است که به جز بازی با استقلال، پرسپولیسی ها در لیگ جاری حمایت خیلی خوبی از تیمشان نداشته اند و شاید دوشنبه، بهترین فرصت برای حضور در ورزشگاه و پرکردن سکوهای آزادی باشد.

 

فصل گذشته دیدار پرسپولیس و پدیده در حضور نزدیک به 90 هزار پرسپولیسی برگزار شد و در نهایت، سرخ ها جشن قهرمانی را در مقابل هواداران خود برگزار کردند اما بی شک، به یادماندنی ترین حضور پدیده در آزادی، به اولین بازی لیگ پانزدهم برمی‌گردد که در آن، پرسپولیس با گل زیبای هادی نوروزی، بازی را به تساوی کشاند؛ خوشحالیِ او پس از این شوت مهلک، جو نه چندان مناسب ورزشگاه را نشان می‌داد.

 

1254492

دیدگاه‌ها