کد خبر : 1474926 | 28 آبان 1396 ساعت 14:20 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

وقتی باخت می‌آوریم جادوگران به سراغ ما می‌آیند

مهاجری: از اعتبار پدیده محافظت می‌کنیم

سرمربی پدیده مشهد که در بازی فردا قادر به حضور روی نیمکت مقابل پرسپولیس نیست از انگیزه شاگردانش برای کسب نتیجه در استادیوم آزادی خبر داد.

مهاجری: از اعتبار پدیده محافظت می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری، سرمربی پدیده مشهد که در دیدار قبلی مقابل پرسپولیس شکست تلخی را تجربه کرد، فردا با انگیزه جبران و صعود در جدول لیگ برتر به مصاف شاگردان برانکو ایوانکوویچ در زمین حاضر خواهد شد.


مهاجری با حضور در نشست خبری با تسلیت درگذشت هموطنان کرمانشاهی در زلزله اخیر گفت: این زلزله یک بار دیگر نشان داد که جامعه ورزش و بویژه فوتبالی‌ها از خیلی از افراد دیگر در کمک به دیگران سبقت می‌گیرند و در این مسئله بزرگان فوتبال خیلی خوب عمل کردند و از همه کسانی که وقت و سنگ تمام گذاشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم در آینده برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که بتوانیم با کمترین آسیب با حوادث طبیعی مثل زلزله روبه‌رو شویم.


سرمربی پدیده مشهد در خصوص شرایط این تیم پیش از جدال مقابل پرسپولیس گفت: ما چند هفته‌ای است که نتوانسته‌ایم نتایج دلخواه‌مان را به دلایل مختلف به دست آوریم و البته یکی از دلایل اصلی آن غیبت 5-6 بازیکن ما در هر بازی بوده است ولی قطعا فردا بازیکنان‌مان تلاش مضاعفی خواهند کرد تا بتوانیم از اعتبار خودمان دفاع کنیم و شرایط‌مان را در جدول حفظ کنیم.


وی ادامه داد: با توجه به قرعه خوبی که بعد از بازی با پرسپولیس داریم و چهار بازی خانگی در مشهد خواهیم داشت سعی می‌کنیم با دست پر از بازی با پرسپولیس برگردیم و خودمان را جزو  تیم‌های بالانشینان حفظ کنیم.


مهاجری در مورد بازیکنان محروم و مصدوم تیمش در این جدال گفت: قاسمی نژاد به دلیل سه کارته بودن نمی‌تواند در بازی با پرسپولیس ما را همراهی کند. مرادمند، عباسیان و گرامی هم به دلیل آسیب دیدگی همراه تیم نیستند اما از جوانان تیم‌مان انتظار داریم که بتوانند جایگزین خوبی برای این بازیکنان باشند و یک بازی شاداب و پرطراوت را شاهد باشیم.


وی با اشاره به تعطیلی لیگ و برگزاری دیدارهای جام شهدا در آن مقطع گفت: استراتژی ما برای هر بازی برد است.در یک دیدار با ارائه یک بازی هجومی به دنبال برد هستیم و در یک بازی نیاز به بستن بازی داریم اما تفکر ما برد در هر بازی است و برای اجرایی شدن این تفکر استراتژی داریم که اگر خوب پیاده شود می‌توانیم در بازی فردا موفق شویم. بردن پرسپولیس دور از دسترس نخواهد بود. حضور در جام شهدا هم به ما خیلی کمک کرده است. 7-6 بازیکن ما در این جام بازی کرده‌اند که آرام آرام به تیم تزریق می‌شوند.


مهاجری با اشاره به شرایط این تیم برابر استقلال و تفاوت آن با بازی فردا گفت: استقلال تمام نیروهایش را بسیج کرده بود که ما را ببرد. ما در هر بازی همانطور که گفتم دنبال برد هستیم و در هر بازی  استراتژی برای کمک به ما دارد و با توجه به توان و موجودی‌مان و آنالیزی که از پرسپولیس داریم امیدوارم که در بازی فردا هم پیروز شویم.


سرمربی پدیده در مورد شرایط محمد قاضی و خلعتبری و صحبت در خصوص بیماری آنها و اینکه قادر به حضور در بازی فردا خواهند بود گفت: خدا را شکر که ماه صفر تمام می‌شود چرا که برای ما خیلی سخت بود با تمام شدن ماه صفر مصدومیت،‌مسمومیت و بلاهای غیرفوتبالی از تیم ما دور خواهد شد. اگر بازی‌های ما را دیده باشید در چند بازی گذشته ترکیب ما دست‌خوش تغییراتی شده بود اما این دو بازیکن دو سه روزی با ما تمرین نکردند اما فردا در ترکیب ما به میدان می‌روند.


وی با تکذیب این خبر که پزشکان تیم ملی در خصوص بازی محمدرضا خانزاده تصمیم خواهند گرفت گفت: من این مساله را از شما می‌شنوم اما از آنجایی که همکاری کادر پزشکی ما و تیم ملی زیاد است شاید بحثی بوده اما خانزاده تازه دو روز است که گچ دستش را باز کرده و فردا احتمالا از ابتدا به میدان خواهد رفت.


مهاجری در مورد اینکه تیمش قادر به شکست پرسپولیس خواهد بود یا خیر گفت: باید این آمادگی و خودباوری را داشته باشیم. اگر بازی‌های ما را دیده باشید ما خوب گل می‌زنیم اما راحت هم گل می خوریم در 10 روز اخیر هوشمندانه تمرین کردیم و اگر هوشیارتر باشیم فردا دروازه ما بسته خواهد ماند.


بحث پایانی نشست خبری مهاجری مربوط به حواشی مربوط به سوژه جادوگری در این روزها و در فوتبال بود که سرمربی پدیده در این خصوص گفت: نمی‌شود این مساله را کتمان کرد ، ما وقتی چند باخت می‌آوریم از این صحبت‌ها مطرح می‌شود و تماس‌هایی با ما می‌گیرند اما من اگر سراغ این مسائل بروم قدرت کادر فنی خودم را کتمان کرده‌ام. شاید راهی باشد که قدرت تیم را زیاد کنیم اما باید با تلاش بیشتری این مسائل را انجام دهیم.

دیدگاه‌ها