کد خبر : 1475369 | 30 آبان 1396 ساعت 08:57 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهادات از نیم میلیارد هم عبور کرد؛

طلای المپیک چند؟

ورزشکارانی که مدال های خود را برای کمک به زلزله زده های غرب ایران به حراج گذاشته بودند، در حال بررسی پیشنهادات هستند.

به گزارش "ورزش سه"، پس از واقعه تلخ زلزله غرب ایران تعداد زیادی از ورزشکاران مانند سایر مردم تمام تلاش خود را برای کمک به مردم مصیب دیده به کار گرفتند. تعدادی از ورزشکاران مدال های خود را به حراج گذاشتند تا با عواید آن کمکی به مردم زلزله زده شود. با اینکه نزدیک به 10 روز از این واقعه می گذرد؛ اما هنوز خبری از فروش مدال ها شنیده نمی شود؛ اما ورزشکاران می گویند پیشنهادات زیادی به آنها ارائه شده است که سقف آن به 600 میلیون تومان هم رسیده.


البته تعدادی از ورزشکاران خواسته اند مبلغ پیشنهادی به مدال آنها فعلا فاش نشود؛ اما در آینده ای نزدیک مدال های آنها به نحو مختلف فروخته خواهد شد.

 

* کیانوش رستمی؛ حراج در تلوزیون


روابط عمومی کمیته ملی المپیک درباره فروش مدال های برخی قهرمانان به نفع مردم زلزله زده کرمانشاه به "ورزش سه" گفت: طبق هماهنگی های انجام شده، قرار است در یکی، دو روز آینده مدال های ۷، ۸ قهرمانی که برای کمک به مردم زلزله پیشقدم شدند، به صورت یکجا به فروش برسد. قرار است در یک برنامه زنده تلویزیونی که احتمالا برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور خواهد بود، استارت این ماجرا بخورد و پس از آن در چند روز پیشنهادات به دست ما برسد. برای مدال کیانوش رستمی پیشنهادات به نزدیک ۳۰۰ میلیون هم رسیده؛ اما خواستیم این کار به صورت واحد انجام شود.

 

1197132

 

* صباح هم در لیگ کیانوش


صباح شریعتی، کشتی گیر ایرانی الاصل آذربایجان در پاسخ به این سوال که تکلیف فروش مدالش برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه چه شد، به خبرنگار "ورزش سه" گفت: شاید از روزی که این موضوع را اعلام کردم، بیش از ۱۰۰ نفر با من تماس گرفتند. نکته اینجا بود که داوطلبان از من قیمت می خواستند و من هم نمی دانستم چه چیزی بگویم. با این حال طی صحبتی که با کیانوش رستمی داشتم، قرار شد در یک برنامه زنده تلویزیونی مدال هایمان به بالاترین پیشنهاد بفروشیم و مبلغ به دست آمده را به مردم زلزله زده غرب کشور کمک کنیم.

 

1254969

 

* ساره جوانمردی؛ 3 مدال فدای هم وطنان


ساره جوانمردی که توانست با 2 طلای پارالمپیک نام خود را در تاریخ ثبت کند، حالا مدال های خود را برای کمک به هم وطنان زلزله زده به حراج گذاشته است. جوانمردی که قصد ندارد مبالغ پیشنهادی مدال های خود را فاش کند، حالا می گوید: «خوشبختانه پیشنهادات خیلی خوبی برای مدال هایم شده است؛ اما قصد دارم تا آخر هفته به بیشترین پیشنهاد پاسخ بدهم. هیچ ورزشکاری به اندازه من در حدفاصل پارالمپیک لندن تا ریو زحمت نکشیده بود؛ اما واقعا جان و زندگی حتی یک نفر از هم وطنانم ارزش خیلی بالاتری از این مدال ها دارد. من خودم هنوز به مناطق زلزله زده نرفته ام و احساس می کنم در حال حاضر کمکی از دستم بر نمی آید؛ اما از پیش هم اعلام کرده ام که مبلغ فروش مدال هایم در حساب معلولین باید ریخته شود؛ اما برای اهدای آن خودم به مناطق خواهم رفت.»

 

1254968

 

* سعید فضل اولی؛ از آلمان تا ایران


قایقران سابق تیم ملی ایران که همراه کشورمان به نقره بازی های آسیایی اینچئون نیز رسیده بود، حالا با تغییر تابعیت خود قصد دارد برای تیم ملی آلمان پارو بزند؛ اما مدال های خود را توسط والدین خود به حراج گذاشته است. فضل اولی در این باره گفت: «من با توجه به مشکلاتی که با فدراسیون قایقرانی ایران پیدا کردم، مجبور شدم تمرینات و مسابقاتم را در کشوری دیگر پیگیری کنم؛ اما جدا از این مشکل تمام وجودم متعلق به ایران است. وقتی این اتفاق را متوجه شدم، دوست داشتم برای هم وطنانم کاری کنم؛ اما شرایط حضور در مناطق را نداشتم؛ به همین دلیل با کمک والدینم مدال هایم را به حراج گذاشتم. در حال حاضر پیشنهاد چشمگیری دریافت نکرده ام؛ اما به محض پیشنهادی مناسب آنها را به نفع زلزله زدگان خواهم فروخت.»

 

1254970

دیدگاه‌ها