کد خبر : 1475430 | 30 آبان 1396 ساعت 12:12 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال زود به بازی مستقیم رو آورد

مرزبان: مشکلات بزرگی در سیاه جامگان دارم

سیاه جامگان روز گذشته با وجود مشکلاتی که برای این باشگاه به وجود آمده بود مقابل استقلال بازی کرد و یک امتیاز گرفت.

مرزبان: مشکلات بزرگی در سیاه جامگان دارم

به گزارش "ورزش سه" ساعتی قبل از آغاز مسابقه دو تیم سیاه جامگان و استقلال از هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، باشگاه سیاه جامگان پلمپ شد تا در ادامه حواشی هفته های گذشته، این تیم با چالش دیگری مواجه شود. با این وجود سیاه جامگان توانست از بازی دشوار برابر استقلا به سلامت عبور کرده و بدون گل خورده به یک امتیاز این بازی دست یابد. علیرضا مرزبان که در هفته اخیر هدایت سیاه جامگان را به عهده گرفته درباره این بازی گفت:« ما در هر دو نیمه و به خصوص در نیمه اول شانس های بزرگی برای گل زدن داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. البته استقلال هم شانس هایی برای گل زدن داشت.»


او افزود:« به نظرم این بازی یک تبلیغ خیلی خوب برای فوتبال ایران بود چرا یک مسابقه شرافتمندانه و پرهیجان بود که با وجود نبردهای تن به تن جوانمردانه برگزار شد. ما در این بازی از بازیکنان جوانمان هم استفاده کردیم. یک بازیکن شانزده ساله و یک بازیکن هفده ساله در ترکیب سیاه جامگان بازی کردند و معتقدم این راهی است که فوتبال ایران باید انتخاب کند.»


او درباره حواشی مربوط به دروازه بان این تیم محمدناصری که در این بازی جای خودش را به محمدرضا کرمی دروازه بان جوان داد گفت:« قبل از بازی خیلی ها معتقد بودند که این گلر جوان نمی تواند خوب کار کند اما کرمی در بازی کیفیتش را نشان داد و یکی از بهترین بازیکنان تیم ما بود.»


مرزبان درباره اتفاقات پیرامون تغییر نام و پلمپ باشگاه سیاه جامگان هم گفت:« من نسبت به این مسایل مشکل دارم چرا که دلم می خواهد با آرامش کار کنم و برنامه ای که برای ثبات این تیم دارم را پیش ببرم. اما مشکلات خیلی بزرگی وجود دارد و این کار ما را حسابی سخت می کند.»


او در رابطه با مشکلاتش در این باشگاه گفت:« مسایل مختلفی است که فقط امروز یکی از آن ها مطرح است. برخی مسایل مربوط به گذشته باشگاه است و به مدیریت مربوط می شود. متاسفانه یکسری حواشی هم وجود دارد  که بهتر است راجع به آن ها حرف نزنیم.»


مربی سیاه جامگان در ادامه راجع به اینکه بر خلاف بسیاری از بینندگان بازی او معتقد است که تیمش می توانست برنده شود گفت:« ما نیمه اول دو شانس بزرگ داشتیم یکی که اگر بادامکی روی توپ نیفتاده بود می توانست گل بزند، یرکوویچ هم دو شانس داشت و همچنین سیف اللهی یک توپ را ربود و اگر پاس می داد می توانستیم بازی را ببریم اما استقلال هم می توانست این بازی را ببرد.»


او درمورد استقلال هم گفت:« به نظر من استقلالی ها خیلی با انگیزه بازی کردند اما مشکلی که داشتند این بود که خیلی زود به سراغ بازی مستقیم رفتند. با این حال درباره شانس های گل استقلال هم باید بگویم این تیم به غیر از موقعیت تک به تکی که شهباززاده داشت بقیه شانس هایش را از روی ضربات ایستگاهی به دست آورد.»


مرزبان در نهایت بازهم درباره حواشی و مشکلاتش گفت:« بله واقعیت این است که مشکلات بزرگی به خصوص از نظر تشکیلات تیمی وجود دارد که امیدوارم حل شود.»

دیدگاه‌ها