کد خبر : 1476046 | 03 آذر 1396 ساعت 11:32 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی - سپیدرود

یحیی به دنبال برد بدون کاپیتان

تراکتورسازی تبریز امروز در حالی میزبان سپیدرود رشت است که مهدی کیانی را همچنان به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

یحیی به دنبال برد بدون کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی و تراکتورسازی بعد از باخت سنگین به سپاهان در هفته قبل حالا در ورزشگاه یادگار امام از سپیدرود رشتی میزبانی می کنند که حال و روز خوشی ندارد و با دو باخت متوالی به تبریز آمده است. تراکتوری ها که بعد از هفته هشتم هنوز طعم برد را نچشیده اند، حساب ویژه ای روی سه امتیاز این دیدار خانگی باز کرده اند.


تراکتورسازی:


تراکتوری ها که با برد 5 بر یک مقابل فجرسپاسی شیراز در جام حذفی و قهرمانی در جام شهداء با روحیه ای مضاعف به مصاف سپاهان رفته بودند، سنگین ترین باخت این فصل خود را در اصفهان متحمل شدند و با نتیجه 3 بر صفر قافیه را به شاگردان کرانچار باختند. گل محمدی که این فصل را با دستان خالی و بدون در اختیار داشتن مهره های اسمی به ایستگاه سیزدهم رسانده، بی صبرانه منتظر تعطیلات نیم فصل است تا بتواند با جذب ستاره های موردنظرش در نیم فصل دوم شرایط بهتری را رقم بزند. تراکتوری ها در 3 دیداری که مهدی کیانی کاپیتان تاثرگذارشان را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار نداشته اند، تنها موفق به کسب یک امتیاز شده اند. باخت 2 بر یک به پیکان، تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و باخت 3 بر صفر به سپاهان دستاورد نبودن کیانی برای تراکتورسازی بوده است. خلاء یک فرمانده مقتدر برای تبریزی ها در این 3 دیدار کاملا محسوس بوده و آنها بابت نداشتن یک توپ پخش کن و طراح در تیم خود، تاوان سختی داده اند. یحیی در این بازی محمد نادری را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. تراکتوری ها تا قبل از بازی امروز با 12 امتیاز در رده سیزدهم حضور دارند.


آمار:


نکته جالب توجه در مورد تراکتوری ها اینکه آنها 15 گل خورده در کارنامه خود دارند که از این تعداد، 8 گل را در 15 دقیقه های پایانی دریافت نموده اند. این تیم در فاصله ی زمانی بین دقایق 75 تا 90 متزلزل نشان داده و موفق به حفظ نتیجه نشده است. موضوع مهمی که گل محمدی و شاگردانش باید تمرکز بیشتری نسبت به آن داشته باشند. ایران پوریان مدافع تراکتوری ها با 4 گل بهترین گلزن این تیم است و شاگردان گل محمدی تاکنون 3 بار موفق به ثبت کلین شیت شده اند. تراکتوری ها در 6 دیداری که میزبان بوده اند، یک برد، 3 مساوی و 2 باخت را کسب کرده اند آن هم با 6 گل زده و 7 گل خورده. آخرین برد تراکتوری ها در لیگ، به هفته هشتم مقابل گسترش فولاد باز می گردد و حالا گل محمدی یک مشکل جدید هم در تیمش پیدا کرده؛ گل نزدن 206 دقیقه ای تراکتور!


ترکیب احتمالی:


فرزین گروسیان، علی طاهران، عارف آقاسی، فاخر تهامی، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، محمدرضا مهدی زاده، محمد نوری، امیر نصرآزادانی ‎، محمدرضا آزادی، فرزاد حاتمی


موثرترین بازیکن: 


محمد ایران پوریان با 4 گل زده هم بهترین گلزن تیمش تا اینجای کار است و هم اینکه عنوان گلزن ترین مدافع لیگ هفدهم را به خود اختصاص داده است. گل محمدی با اعتماد دوباره به جوانانی مثل نصرآزادانی، محمدرضا آزادی و فاخر تهامی امیدوار به کسب امتیاز از بازی امروز است. محمد نوری و فرزاد حاتمی هم می توانند با تجربه خود کمک حال تراکتوری ها در بازی امروز باشند.

 


سپیدرود:


شاگردان علی نظرمحمدی بعد از دو باخت متوالی مقابل پارس جنوبی جم و ذوب آهن حالا کار سختی در تبریز دارند. آنها 3 بر یک مقابل پارس جنوبی جم در هفته یازدهم باختند و هفته قبل نیز در دقیقه 92 مغلوب شاگردان قلعه نوئی در ذوب آهن شدند. نظرمحمدی و سپیدرودی ها برای رسیدن به امتیاز در بازی امروز باید یک جنگ تمام عیار و 90 دقیقه ای را مقابل یحیی گل محمدی و شاگردانش تجربه کنند که نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند. نماینده فوتبال گیلان که مدتهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، برای دیدار امروز چند غایب بزرگ دارد تا دست نظرمحمدی برای ارنج تیمش بسته تر از قبل باشد. آنها سام کن و نزهتی بهترین گلزن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهند داشت. سپیدرودی ها تا قبل از بازی امروز با 12 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند.


آمار:

سپیدرودی ها در 6 دیداری که تاکنون به عنوان مهمان به میدان رفته اند، 3 مساوی و 3 شکست کسب کردند و هنوز طعم برد را بیرون از خانه نچشیده اند. آنها صاحب بیشترین دقایق گل نخوردن متوالی نیز هستند. سپیدرود رشت با 412 دقیقه متوالی گل نخوردن از این حیث موفق به ثبت رکورد جالبی شده است. شاگردان علی نظرمحمدی طی دیدارهای خود از هفته چهارم تا هفته هفتم مقابل تیم های پیکان، سپاهان، صنعت نفت و استقلال خوزستان موفق به ثبت کلین شیت شدند. آنها در دیدار هفته هشتم خود مقابل استقلال در دقیقه 52 دروازه شان را باز شده دیدند تا بدین ترتیب رکورد 412 دقیقه گل نخوردن را از خود بر جای بگذراند. سپیدرودی ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی های خود، دقایق پر افت و خیزی داشته اند به طوریکه از مجموع 10 گل زده و 12 گل خورده، در این بازه زمانی 4 گل به ثمر رسانده و 3 گل نیز دریافت کرده اند. 


ترکیب احتمالی:


ایمان صادقی، احمد آهی، حسین کعبی، حمید ملکی، سیدهادی موسوی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، توحید غلامی، حسین ابراهیمی، میلاد قربان زاده، میعاد یزدانی


موثرترین بازیکن:


پویا نزهتی بهترین گلزن سپیدرود با 4 گل دیدار امروز را به دلیل مصدومیت از دست داده اما حسین ابراهیمی با 3 گل زده، دیگر گلزن برتر سپیدرودی هاست که امید اول رشتی ها برای گلزنی به تراکتورسازی به حساب می آید. میثم تهیدست، میثم فردوسی و توحید غلامی سه بازیکن موثر نظرمحمدی در میانه میدان هستند که به عنوان بازیکنان کلیدی نقش مهمی در روند تاکتیکی تیم شان دارند.

 


دیدار دو تیم ساعت 15:30 امروز با قضاوت رضا عادل و کمک های بابک داوری و مهدی سیفی در ورزشگاه یادگار امام برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها