کد خبر : 1476145 | 03 آذر 1396 ساعت 16:26 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

دادکان در وزارت صنعت و 5 تیم صنعتی

انتصاب محمد دادکان به سمت مشاور وزارت صنعت و معدن می تواند به این معنا باشد که او در روند کاری تیم های صنعتی تاثیرگذار است.

دادکان در وزارت صنعت و 5 تیم صنعتی

به گزارش "ورزش سه" محمد دادکان بعد از کناره گیری از ریاست تربیت بدنی دانشگاه آزاد و در حالی که به نظر می رسید شاید او مدیرعامل آینده باشگاه پرسپولیس باشد با حکم محمد شریعتمداری به عنوان مشاور وزیر صنعت و معدن در امور ورزشی انتخاب شد.


اما آنچه فوتبال باشگاهی را به حضور دادکان در وزارت صنعت و معدن مرتبط می کند این است که در حال حاضر 5 تیم صنعتی در لیگ برتر حضور دارند که مستقیما زیرنظر وزارت صنعت و معدن فعالیت می کنند. تیم های سپاهان، ذوب آهن، سایپا، پیکان و فولاد خوزستان 5 تیم صنعتی حاضر در لیگ برتر هستند. با این وصف آیا حضور دادکان می تواند بر روند کار تیم های صنعتی حاضر در لیگ برتر تاثیر بگذارد؟ با توجه به شناختی که از دادکان وجود دارد، به نظر می رسد او با هدف اجرای برخی برنامه ها به وزارت صنعت و معدن رفته و ممکن است این موضوع منجر به برنامه های تازه ای برای تیم های صنعتی هم باشد. هرچند مشخص نیست حوزه عملیاتی رئیس سابق فدراسیون فوتبال در وزارت صنعت و معدن تا چه حد است و او قرار است چه اقداماتی انجام بدهد.


نکته ای که می توان به آن اشاره کرد این است که با توجه به تعداد زیادی تیم های صنعتی در فوتبال ایران هرگاه این وزارت خانه رویکرد جدی به ورزش داشته است، تیم های صنعتی قدرت گرفته اند. حتی دوران اوج پرسپولیس در دهه هفتاد هجری شمسی زمانی رقم خورد که این تیم زیر نظر وزارت صنعت و معدن فعالیت کرد و دوران طلایی این باشگاه نیز شکل گرفت.

دیدگاه‌ها