کد خبر : 1476301 | 04 آذر 1396 ساعت 10:52 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

محسن فروزان وقت کشی نمی‌کند؟

دروازه‌بان موفق این فصل پارس جنوبی علیرغم عملکرد درخشانی که به خصوص برابر سرخابی‌ها طی فصول گذشته داشته، با اتلاف وقت خود به سوژه سکوها تبدیل شده است.

محسن فروزان وقت کشی نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن فروزان که با تمایلات استقلالی خود همواره به سوژه اصلی طرفداران پرسپولیس تبدیل شده است، اینبار در شرایطی متفاوت برابر حریف قرار خواهد گرفت. آخرین تقابل او با پرسپولیسی‌ها با اتفاقات خوبی همراه نبود و شکست دو گله را برای او در پی داشت و تیمش نیز در پایان به دسته پایین سقوط کرد. اما اینبار او در قامت عضوی از تیم صدرنشین برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت و مسلما روز سخت‌تری نیز پیش رو خواهد داشت. فروزان که طی دیدارهای اخیر اتلاف وقت‌های او به سوژه طرفداران رقیب تبدیل شده است، اینبار در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که با توجه به دریافت دو اخطار پیش از این، احتمال محرومیتش با توجه به سه کارته شدن وجود دارد و این مساله باعث خواهد شد تا در این زمینه باتجربه‌تر عمل کرده و داور را مجبور به دادن کارت زرد نکند.


علی دشتی، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، میثم تیموری و امید سینک دیگر بازیکنان دو کارته اردوی پارس جنوبی محسوب می‌شوند که در صورت دریافت کارت زرد، جدال هفته آینده این تیم را برابر نفت تهران از دست خواهند داد.

دیدگاه‌ها