کد خبر : 1476669 | 05 آذر 1396 ساعت 12:37 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

تصادف بازیکن تیم ملی در روز اعزام غیرطبیعی است

حاتمی: شاید جام جهانی را از دست بدهیم!

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: عراق تیم بزرگی است و نباید فکر کنیم که این تیم کوچک بوده و به آن باختیم.

حاتمی: شاید جام جهانی را از دست بدهیم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بسکتبال ایران در آغاز راه خود در مسیر رسیدن به جام جهانی ۲۰۱۹ چین مقابل عراق شکست غیرمنتظره ای داشت. ملی پوشان شب گذشته به تهران رسیدند و فردا دومین بازی خود را مقابل قطر برگزار می کنند.


با توجه به حاشیه های به وجود آمده، نگرانی های زیادی بابت تکرار تجربه تلخ بازی با عراق مقابل قطر هم وجود دارد. به همین خاطر با سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان همکلام شدیم.


در ادامه صحبت های مهران حاتمی را در گفت و گو با "ورزش سه" می خوانید.

 


فکر نمی کنم حدادی قهر کرده باشد


حامد حدادی ایران را ترک کرده و در اردوی تیم ملی نیست. من شنیدم که رییس باشگاه سیچوان از حدادی خواسته به خاطر شرایط نه چندان جالب این تیم سریعا به چین برگردد وگرنه او را اخراج می کنند. من فکر نمی کنم حدادی قهر کرده باشد و از فدراسیون هم چیز خاصی به من نگفتند.

 


وضعیت یخچالی معلوم نیست


بهنام یخچالی که چند روز قبل مصدوم شده بود، امروز تست می دهد تا مشخص شود که مقابل قطر بازی می کند یا خیر. لیست ما بعد از مشخص شدن وضعیت بهنام بسته می شود و بعد از جلسه تکنیکال میتینگ اعلام خواهد شد. 

 


فکر نکنید عراق تیم کوچکی است


عراق تیم بزرگی است و نباید فکر کنیم که این تیم کوچک بوده و به آن باختیم. آنها از ما برنامه جدی تری داشتند. البته بازیکنان ما بد بازی کردند و من از این بابت از مردم عذرخواهی می کنم. آنهایی که عراق را کوچک می شمارند، بسکتبال را نمی شناسند. عراق چند ماه قبل با یک پنالتی به چین باخت. 

 


شاید جام جهانی را از دست بدهیم


قبلا هم گفتم که تیم هایی که تدارکات بهتری داشته باشند، در جام جهانی حضور خواهند داشت. برنامه ریزی اگر همینطور ضعیف باشد،‌ از این قاعده مستثنی نیستیم. هر تیمی برنامه ریزی کند، نتیجه بهتری می گیرد و ما هم باید دنبال بازی های تدارکاتی باشیم. 

 


برخی از آب گل آلود ماهی گرفتند


به هر حال انتشار خبر استعفای مشحون در شرایط روحی و روانی بازیکنان بی تاثیر نبود. از مسئولان خواهش می کنم در ارتباط با این معقوله تفکر بیشتری کنند. برخی هم در این میان از آب گل آلود ماهی گرفتند. نمی خواهم وارد حاشیه شوم؛ اما صحبت هایی با بازیکنان مطرح شد که آنها را به هم ریخت.

 


تصادف بازیکن تیم ملی غیرطبیعی است


قبل از بازی با عراق مشکلات زیادی داشتیم. بهنام یخچالی مصدوم شد. نوید رضایی فر نتوانست مجوز خروج بگیرد. وحید دلیرزهان نیز چند ساعت مانده به اعزام تصادف کرد و مصدوم شد. من به عنوان یک مربی ترجیح می دهم که بازیکنان تیم ملی در اردو کنار هم باشند؛ اما مسائل اقتصادی در این ماجرا تاثیرگذار است. برخی این موضوع را جدی نگرفتند. از نظر من هم اینکه بازیکن تیم ملی در روز اعزام به اردن خارج از اردو بوده و تصادف می کند، غیرطبیعی است. این ها تمام مشکلات ما نبوده و ارسلان کاظمی هم به خاطر مشکل خروجی ۲ بار تا نیمه شب در فرودگاه معطل شد و با خستگی به اردن رسید.

دیدگاه‌ها