کد خبر : 1476692 | 05 آذر 1396 ساعت 14:03 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن را آنالیز کرده بودیم

شیرزادی: رابطه سید و فولادی‌ها برادرانه است

مدافع تیم فوتبال فولاد معتقد است علت اصلی موفقیت‌شان در 7 هفته اخیر رابطه دوستانه سیدسیروس پورموسوی با بازیکنانش است.

شیرزادی: رابطه سید و فولادی‌ها برادرانه است

به گزارش "ورزش سه"، پیمان شیرزادی برد فولاد مقابل ذوب‌آهن را تقدیم هواداران کرد و در این خصوص گفت: ابتدا از هواداران واقعی فولاد که در هر شرایطی کنار تیم هستند تشکر می‌کنم، این برد متعلق به این هواداران است که در سرما و گرما بدون هیچ چشمداشتی از تیم حمایت می‌کنند. لیاقت آنها و بازیکنان فولاد همین جایگاهی است که اکنون کسب کرده‌ایم و امیدوارم تا پایان لیگ جایگاهمان حتی از اینجایی که در آن قرار داریم بهتر هم شود.


وی در ادامه می‌گوید: از بازی کنار بازیکنی که از جان برای موفقیت تیمشان مایه می‌گذارند افتخار می‌کنم. آنها با وجود درد، مصدومیت و سرماخوردگی شدید به عشق مردم خوزستان به زمین می‌روند و هر چه در توانشان هست می‌گذارند تا تیم نتیجه بگیرد. به نظرم امسال تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه‌ای مثل والی، کرمی، مبعلی، زهیوی، لک، عاشوری با جانفزا، ناصری و جعفری فولاد قدرتمندی را ساخته که حریفان را در نتیجه‌گیری دچار مشکل می‌کند.


او علت نتیجه‌گیری فولاد را رابطه برادرانه پورموسوی با شاگردانش می‌داند و می‌گوید: رابطه‌ها در باشگاه فولاد فراتر از رابطه کاری است و رابطه سیدسیروس با بازیکنان فراتر از رابطه سرمربی و شاگردی است و ارتباط او با بچه‌های تیم یک رابطه برادرانه است. حتی حضور دکتر شریف رییس هیات مدیره کنار بازیکنان قوت قلب مجموعه است.


شیرزادی افزود: پورموسوی و کادرفنی با شناخت خوب از حریفان، به ما می‌گویند که حریف را باید تخریب کرد که ما در بازی با ذوب‌آهن همین کار را انجام دادیم، او در آنالیز به ما تاکید کرده بود که ذوب‌آهن در توپ‌های بلند و ارسال از کناره‌ها تبحر دارد و ما با کور کردن مسیر توپ‌هایشان اجازه گل شدن موقعیت‌هایشان را ندادیم و اطمینان سیدسیروس پیش از بازی و انجام دستورات او باعث شد که ما بتوانیم ذوب‌آهن را شکست دهیم.


مدافع فولاد در مورد بازی هفته آینده‌شان با سپیدرود هم می‌گوید: بازی به بازی پیش می‌رویم و دچار غرور نخواهیم شد. بازی بعدی ما با سپیدرود یکی از سخت‌ترین بازی‌هایمان خواهد بود اما همین جا از همه هواداران درخواست می‌کنیم به ورزشگاه بیایند تا به کمک آنها بازی آینده را هم ببریم و آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها