کد خبر : 1477054 | 07 آذر 1396 ساعت 09:56 | 48.6K بازدید | 19 دیدگاه

جلال مرادی: نه او را هل دادم و نه برخورد بدی کردم

مگر با مربی پرسپولیس پدرکشتگی دارم؟

ناظر دیدار پارس جنوبی و پرسپولیس اعلام کرد برخورد بدی با ایگور پانادیچ مربی سرخپوشان پایتخت انجام نداده است.

مگر با مربی پرسپولیس پدرکشتگی دارم؟

به گزارش "ورزش‌سه"، ایگور پانادیچ مربی تیم پرسپولیس که در دیدار با پارس جنوبی از زمین بازی اخراج شد، امروز در مصاحبه ای نسبت به برخورد تند جلال مرادی ناظر مسابقه با خودش گلایه کرده است. پانادیچ گفته مرادی با هل دادن سعی داشته او را راهی رختکن کند اما این ناظر او را رد می کند.


مرادی در توضیح این اتفاقات به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من برخورد تندی نداشتم و مساله خاصی نبود که مربی پرسپولیس بخواهد آن را در بوق و کرنا کند. این آقا داشت جو بازی را بهم می زد و من هم از او خواستم به داخل رختکن برود. وقتی داور یک مربی را اخراج می کند، او باید به رختکن برود. من هم وظیفه ام را انجام دادم.


وی ادامه داد: هرگز نه پانادیچ را هل دادم و نه خدای ناکرده طور دیگری که خودش گفته با او برخورد کردم. من فقط دست او را گرفتم تا او را به بیرون از زمین و رختکن ببرم. به پانادیچ گفتم زودتر به رختکن برو. مگر من با این مربی پدرکشتگی دارم که برخورد بدی انجام دهم؟


ناظر مسابقه پارس جنوبی و پرسپولیس همچنین گفت: من برای همه مربیان احترام خاصی قائل هستم؛ اما در جریان مسابقه جو بازی بهم خورد و هواداران سنگ پرتاب کردند. شرایط مسابقه سنگین بود و نباید پانادیچ آنگونه عصبانی می شد.


مرادی در پایان افزود: باز هم تاکید می کنم که من خشن نیستم و فقط وظیفه ام را انجام می دهم. همه مربیان برای من قابل احترام هستند و باید بگویم در بازی پارس جنوبی و پرسپولیس هم اتفاق خاصی رخ نداد.

دیدگاه‌ها