کد خبر : 1477161 | 07 آذر 1396 ساعت 17:48 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس – ذوب؛ به یاد اعتصاب

پرسپولیس در حالی این هفته به مصاف شاگردان امیر قلعه نویی خواهد رفت که آخرین تقابل دو تیم با حواشی بزرگی همراه بود.

پرسپولیس – ذوب؛ به یاد اعتصاب

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ بعد از مسجل شدن عنوان قهرمانی خود در فصل شانزدهم، با توجه به مشکلات مالی باشگاه در تصمیمی بحث برانگیز اقدام به اعتصاب کردند و تمرینات خود را به تعلیق در آوردند. اقدامی که در آن مقطع با واکنش تند و منفی هواداران همراه شد و دامن آن تیم را در دیدار مقابل ذوب آهن گرفت.


هواداران پرسپولیس در دیدار فصل گذشته این تیم مقابل ذوب آهن به شدت نسبت به بازیکنان موضع گرفتند و با تشویق‌ها و شعارهای جهت گرفته‌ی خود روی سکوها از خجالت بازیکنان درآمدند؛ همان دیداری که علیرضا بیرانوند در پایان آن با حضور در میکسدزون و اعلام اینکه بی غیرت نیست و از پرسپولیس خواهد رفت و در ادامه در کنایه‌هایی با گفتن جملاتی مثل خواب این قهرمانی را هم نمی‌دیدند به مقابله به مثل با آنها پرداخت.


بازیکنان پرسپولیس البته چند روز بعد متفق القول از این حرکت خود ابراز پشیمانی کردند و از آن به عنوان یک تصمیم اشتباه نام بردند.


اکنون دو تیم بار دیگر برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت، دیداری که پرسپولیس برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول و قهرمانی نیم فصل به امتیازات ان چشم دوخته و ذوب آهن نیز با امیر قلعه نویی به دنبال پایان دادن به ناکامی سرمربی استقلالی خود است.

دیدگاه‌ها