کد خبر : 1477496 | 09 آذر 1396 ساعت 10:07 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد - سپیدرود

جدال میزبان بدون باخت و مهمان بدون برد

فولاد خوزستان که این فصل در خانه طعم باخت را نچشیده، میزبان سپیدرودی خواهد بود که هنوز به عنوان مهمان موفق به کسب سه امتیاز نشده است.

جدال میزبان بدون باخت و مهمان بدون برد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پورموسوی در فولاد خوزستان فردا چهاردهمین دیدار خود در این فصل را با میزبانی از سپیدرود رشت تجربه خواهند کرد. این در حالی است که فولادی ها هنوز در اهواز طعم باخت را نچشیده اند و در مقابل سپیدرود نیز در دیدارهای خارج از خانه خود هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. سپیدرودی ها پیش از این در هفته هفتم بازی در اهواز را تجربه کرده و مقابل استقلال خوزستان به تساوی بدون گل رسیده است.


فولاد:


فولادی ها بعد از کسب 2 برد متوالی یک بر صفر مقابل پارس جم و ذوب آهن حالا با روحیه مضاعفی قدم به این مسابقه گذاشته و در صدد کسب سومین برد متوالی خود هستند. آنها حساب ویژه ای روی امتیاز آخرین دیدار خانگی خود در نیم فصل اول باز کرده اند و می خواهند با کسب امتیاز مقابل سپیدرود و تراکتورسازی جایگاه خود را بین تیم های بالانشین تثبیت کنند. شاگردان پورموسوی تا قبل از این دیدار با 23 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.


آمار:


جالب است بدانید فولادی ها بعد از باخت به پیکان در هفته پنجم، مقابل هیچ تیمی بازنده نبوده اند و شاگردان پورموسوی 7 هفته ای است روند نباختن را در پیش گرفته اند. آنها تا کنون 7 بار میزبان بوده اند که با 3 برد و 4 تساوی رکورد خوبی از خود بر جای گذاشته اند تا یکی از 3 تیم لیگ هفدهم باشند که عنوان میزبان بدون باخت را کسب کنند. شاگردان پورموسوی با 14 گل زده و 10 گل خورده و ثبت 5 کلین شیت عملکرد خوبی در سازمان دفاعی خود داشته اند.


ترکیب احتمالی:


احسان مرادی، ایوب والی، پیمان شیرزادی، فرزاد جعفری، سینا مریدی، عبدالله کرمی، عبدالله ناصری، علی اصغر عاشوری، فرشاد جانفزا و رحیم زهیوی


موثرترین بازیکن:


فرشاد جانفزا با 4 گل و عاشوری با 3 گل بهترین گلزنان فولاد هستند و ایمان مبعلی نیز از مهره های اصلی پورموسوی در میانه میدان به حساب می آیند. فولادی ها فردا حامد لک را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت و احسان مرادیان درون دروازه خواهد ایستاد.


سپیدرود:


شاگردان علی نظرمحمدی بعد از 3 باخت متوالی مقابل پارس جنوبی جم، ذوب آهن و تراکتور حالا کار سختی در اهواز دارند. آنها 3 بر یک مقابل پارس جنوبی جم در هفته یازدهم باختند و هفته دوازدهم نیز در دقیقه 92 مغلوب شاگردان قلعه نوعی در ذوب آهن شدند. آنها در تبریز هم 2 بر یک به تراکتورسازی باختند تا این تیم به رده چهاردهم جدول رده بندی سقوط کند. نظرمحمدی و سپیدرودی ها برای رسیدن به امتیاز در بازی فردا باید 90 دقیقه سخت را در اهواز تجربه کنند. نماینده فوتبال گیلان که مدتهاست با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می کند، بالاخره بعد از مدتها مالک جدید خود را شناخت تا با انگیزه مضاعفی به روزهای اینده لیگ امیدوار باشد. سپیدرودی ها تا قبل از این بازی با 12 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارند.


آمار:


سپیدرودی ها در 7 دیداری که تاکنون به عنوان مهمان به میدان رفته اند، 3 مساوی و 4 شکست کسب کرده و هنوز طعم برد را بیرون از خانه نچشیده اند. سپیدرودی ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی های خود، دقایق پر افت و خیزی داشته اند به طوریکه از مجموع 10 گل زده و 14 گل خورده، در این بازه زمانی 4 گل به ثمر رسانده و 4 گل نیز دریافت کرده اند.


ترکیب احتمالی:


ایمان صادقی، احمد آهی، علی دهقان، میثم فردوسی،  شهاب کرمی، میثم تهیدست،  سید هادی موسوی، حمید ملکی، عماد میرجوان، حسین ابراهیمی، جواد آقایی پور


موثرترین بازیکن:


پویا نزهتی بهترین گلزن سپیدرود با 4 گل دیدار فردا را به دلیل مصدومیت از دست داده اما حسین ابراهیمی با 4 گل زده، دیگر گلزن برتر سپیدرودی هاست که امید اول رشتی ها برای گلزنی به فولاد به حساب می آید. میثم تهیدست و میثم فردوسی دو بازیکن موثر نظرمحمدی در میانه میدان هستند که به عنوان بازیکنان کلیدی نقش مهمی در روند تاکتیکی تیم شان دارند. رشتی ها برای بازی فردا حسین کعبی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهند داشت.
دیدار دو تیم ساعت 15:00 فردا با قضاوت مهدی سیدعلی و کمک های سعید قاسمی و یعقوب سخندان در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها