کد خبر : 1477498 | 09 آذر 1396 ساعت 09:26 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

گسترش - سایپا، عبور از فیروز از روی سکو

قطعا تقابل فیروز کریمی و علی دایی حساس و تماشایی خواهد بود و سایپا برای کسب سومین برد متوالی خود به هیچ عنوان کار آسانی در تبریز نخواهد داشت.

گسترش - سایپا، عبور از فیروز از روی سکو

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی در حالی به تبریز رفته که بعد از هفته ها نبردن، حالا با 2 برد متوالی مقابل نفت تهران و سیاه جامگان باید یک 90 دقیقه جذاب را مقابل فیروز کریمی و شاگردانش تجربه کند. گسترش فولادی ها هم که هفته گذشته مقابل استقلال تهران باختند، نمی خواهند از سه امتیاز این بازی خانگی به راحتی عبور کنند. قطعا اگر دایی محروم نبود و می توانست روی نیمکت بنشیند، حساسیت های این دیدار مضاعف می شد. دیدن فیروز کریمی و دایی در یک قاب همیشه جذاب است.


گسترش فولاد:


گسترش با آمدن فیروز کریمی تفاوت های زیادی نسبت به قبل کرده است. آنها خیلی سخت گل می خورند و دارای خط دفاع مستحکمی شده اند و بعید است که به راحتی در این بازی خانگی گل بخورد. گسترش نظم تیمی خوبی به خود گرفته و به نظر می رسد به از شرایط بحرانی خود خارج شده و می تواند کم کم به فاصله گرفتن از قعر جدول امیدوار باشد. گسترش فولادی ها بعد از باخت مقابل استقلال حالا می خواهند از این بازی خانگی نهایت بهره را برده و سه امتیاز شیرین را به حساب خود واریز کنند.


آمار:


گسترش فولاد در 5 هفته ای که فیروز کریمی را در راس کادر فنی خود می بیند، 2 برد، 2 باخت، یک تساوی را تجربه کرده است. تبریزی ها در 6 دیداری که میزبان بوده اند، 2 برد، یک مساوی و 3 باخت را متحمل شده اند. جالب است بدانید شاگردان فیروز کریمی با 5 کلین شیت و البته 18 گل خورده دومین خط دفاعی ضعیف لیگ را در اختیار دارند. آنها به همین سختی نیز گل می زنند. آنها در 13 دیدار خود تنها 8 گل به ثمر رسانده اند. گسترش فولاد تا قبل از این دیدار با 14 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.


ترکیب احتمالی:


فرناندو ده خسوس، مسیح زاهدی، ادسون هنریکه، پیمان بابایی، مصطفی سالاری، احمد رضا زنده روح، احمد موسوی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان جهان، یوسف سیدی و امید جهانبخش


موثرترین بازیکن:


رضا خالقی فر با 3 گل و میلاد فخرالدینی با 2 گل بهترین گلزنان گسترش بوده اند که خالقی فر 2 بار موفق به زدن گل 3 امتیازی برای تیمش شده است. سامان نریمان جهان نیز این روزها در نقش هافبک دفاعی برای تیمش کار می کند و می تواند سورپرایز فیروز کریمی برای دیدار فردا باشد.


سایپا:


علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل نفت تهران در هفته دوازدهم، به روند نبردن های سه ماهه خود در لیگ برتر پایان دادند و با تکرار پیروزی یک گله خود برابر سیاه جامگان در هفته گذشته حالا روند رو به رشد خود را در پیش گرفته اند. البته برتری مقابل سیاه جامگان، سه اخراجی روی دست نارنجی پوشان گذاشت. آنها با کارت قرمزی که محمدرضا سلیمانی و علی قلی زاده گرفتند، این دو بازیکن موثر خود را در اختیار نخواهند داشت. ضمن اینکه علی دایی نیز که در دقایق آخر بازی توسط داور بازی اخراج شد، در این دیدار حق نشستن روی نیمکت تیمش را نخواهد داشت. سایپا تا قبل از این دیدار با 20 امتیاز در رده ششم حضور دارد.  


آمار:


سایپایی ها از مجموع 13 گلی که تاکنون به ثمر رسانده اند، تنها 4 گل در نیمه اول وارد دروازه حریفان کرده و آتش بازی شاگردان دایی همیشه در نیمه دوم رقم خورده است. البته آنها در نیمه دوم هم آسیب پذیر بوده اند و از مجموع 15 گل خورده، 11 گل را در این نیمه دریافت کرده اند. نارنجی پوشان در 6 دیداری که به عنوان مهمان به میدان رفته اند، 2 برد و 3 تساوی و یک باخت را کسب کرده اند.


ترکیب احتمالی:


حامد فلاح زاده، حامد شیری، طاها شریعتی، امید خالدی، دانیال ماهینی، روزبه شاه علی دوست، آرش رضاوند، رضا اسدی، مهدی ترابی، رضا جعفری، محمد عباس زاده


موثرترین بازیکن:


مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی قلی زاده مثلث هجومی سایپا را تشکیل می دهند که در اکثر بازی های تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشته اند. از این مثلث، قلی زاده و در میانه میدان نیز محمدرضا سلیمانی محرومان سایپا خواهند بود. محمد عباس زاده نیز با 4 گل بهترین گلزن نارنجی پوشان تا پایان هفته دهم است. جالب است بدانید حامد فلاح زاده در دو بازی اخیر جانشین محمدرضا اخباری در قفس توری نارنجی پوشان شده، دو کلین شیت داشته و به احتمال خیلی زیاد در این دیدار هم مرد شماره یک دایی خواهد بود.


دیدار دو تیم ساعت 14:15 با قضاوت موعود بنیادی فر و کمک های علی میرزابیگی و حمید کنعانی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها