کد خبر : 1477556 | 09 آذر 1396 ساعت 13:04 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: به سه امتیاز داربی مشهد نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: این داربی حساسیت خاص خودش را دارد و هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیازمند هستند.

مهاجری: به سه امتیاز داربی مشهد نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پدیده در نشست خبری پیش از دربی مشهد با تبریک هفته وحدت در رابطه با بازی مقابل تیم همشهری گفت: قطعا دربی حساسیت خود را دارد. هرطور هم که بخواهیم کتمان کنیم که هر بازی ۳ امتیاز دارد اما این حساست وجود دارد. من امیدوارم بازی مساوی نشود چون به درد هیچ کدام نخواهد خورد. ما با احترام به مشکی پوشان دیار خراسان! تلاش می کنیم برنده باشیم.شاید جایگاه حریف گول زننده باشد ولی مشکی پوشان دیار خراسان با کیفیت هستند.امیدواریم با کسب امتیازات لازم جایگاهمان را در بالای جدول تثبیت کنیم.


سرمربی پدیده درباره دربی شهر مشهد و بازی در ورزشگاه ثامن هم گفت: واقعیت فوتبال ماست. اگر انسانی غیر از جواهری در تربیت بدنی آستان قدس بود ما به گونه دیگ ی برداشت می کردیم اما وجود ایشان به ما اطمینان می دهد که اشکالات جای دیگری هست.


وی درباره رکورد شکست ناپذیری اش در دربی مشهد گفت: این  لطف خداست. فردا بازی سختی است اما رکورد ملاک نیست امتیازات پدیده مهم است.


مهاجری درباره نیاز تیمش به جذب بازیکن در نیم فصل توضیح داد: در نیم فصل نیاز به سه یا ۴ بازیکن داریم. اما من خیلی حساس هستم که نفرات با کیفیتی را به جمعمان اضافه کنیم.


مهاجری در پاسخ به سوالی که از او درباره وضعیت آشفته سیاه جامگان و اینکه آیا این تیم موفق خواهد شد؟ چنین بیان داشت: من در حیطه اختیاراتم نیست که در این باره حرف بزنم اما هر دو تیم نماینده استان هستند و باید موفق باشند. البته داخل زمین شرایط فرق می کند.


او همچنین درباره مربی حریف گفت: رضا عنایتی فوتبالیست با ارزشی بود و افتخار فوتبال خراسان است. امیدوارم از بازی بعد بازی ما موفق شود!


سرمربی پدیده درباره قرعه ایران در جام جهانی هم بیان داشت: صعود ارزش بیشتری دارد تا بازی مقابل تیم های بزرگ. ما کم کم باید خیالمان از صعود به جام جهانی راحت باشد و به فکر صعود از گروه باشیم.

دیدگاه‌ها