کد خبر : 1477610 | 09 آذر 1396 ساعت 15:48 | 45.3K بازدید | 1 دیدگاه

محمد دایی: بازی امروز را به ایشان باختیم!

محمد دایی مربی تیم سایپا عقیده دارد علت شکست تیمش مقابل گسترش فولاد قضاوت هفته گذشته رضا کرمانشاهی داور بازی سایپا مقابل سیاه جامگان است.

محمد دایی: بازی امروز را به ایشان باختیم!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، محمد دایی در نشست خبری بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز گفت: آن‌هایی که روی تیم ما تمرکز کرده‌اند، خیلی چیزها را برای سایپا نمی‌خواهند. در بازی، ما را قلع و قمع کردند و کرمانشاهی زهرش را ریخت تا امروز با تیم نصفه و نیمه به تبریز بیاییم. در بازی قبل بیش از ۷۰ دقیقه، ۱۰ نفره بازی کردیم. نبود علی دایی هم به تیم ما ضربه زد. امروز نیمه اول را باختیم چون بد بازی کردیم. چون آقای کرمانشاهی زهرش را در بازی قبلی ریخته بود و ما نیمه اول بازی امروز را به کرمانشاهی باختیم.


او در باره خطای دانشگر روی تیموریان گفت: داور به صحنه نزدیک بود و می‌توانست کارت قرمز به بازیکن ما دهد. در آن لحظه آندو زرنگی کرد تا پای بازیکن ما به او بخورد. داوری امروز خوب نبود. در نیمه اول توپی را که باید به نفع ما اوت می‌گرفتند به حریف دادند و همان توپ گل شد. داور مسابقه یک گل سالم ما را هم به اشتباه مردود اعلام کرد. ما در ۶۰-۷۰ درصد بازی‌ها از داوری ضربه می‌خوریم.


مربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: نیمه اول را به گسترش فولاد نباختیم. ما به داور بازی قبل باختیم. بازیکنان هر چه در توان داشتند در بازی گذاشتند چرا که ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم. خستگی بازی قبلی روی بازیکنان بود و فشار دو برابری را متحمل شده بودند. به همین دلیل امروز شادابی لازم را نداشتند.


دایی درباره افت اخباری نیز به خبرنگاران توضیح داد: او در اولین جلسه تمرین بعد از بازی با سیاه‌جامگان مصدوم شد و نتوانست با ما به تبریز بیاید. او دروازه‌بان بزرگی است اما دچار افت شده است. این اتفاق برای هر بازیکنی ممکن است بیفتد. امروز اخباری را به دلیل مصدومیت، در بازی استفاده نکردیم.

دیدگاه‌ها