کد خبر : 1477620 | 09 آذر 1396 ساعت 16:33 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی: کاملا شایسته پیروزی بودیم

سرمربی پیکان می گوید تیمش شایسته پیروزی برابر استقلال بود.

جلالی: کاملا شایسته پیروزی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی با پیکان پاسخ خبرنگاران را داد:

 


باید پیروز می شدیم


ما بازی بدی نکردیم و جلوی تیم بزرگی مثل استقلال موقعیت های خوبی داشتیم. این اصلا خوب نیست که در موقعیت های مهم از خود گذشتگی نداریم. کاملا شایسته بودیم پیروز شویم. نیاز به گذشت بیشتر داشتیم. کاملا پیروزی در دسترس ما بود. در مورد آن صحنه پنالتی هم اولا خسرو حیدری بازیکن ما را با دست زد. حتی اگر پنالتی هم نبود و داور آن را اعلام کرد و بعد کمک داور بیاید و یک گروهی  از بیرون به داور بگویند و پنالتی را برگرداند خوب نیست. من این را شنیدم که از بیرون به داور گفتند پنالتی را برگردان. سرپرست زمین و بازی و داوری اگر بخواهد هر دفعه نظر بدهند که کار نمی شود. این بدعت خوبی نیست. اگر قانون ویدیو چک باشد یک چز دیگر است. برای اولین بار است برای تیم خودم چنین چیزی را می بینم. امیدوارم بازی های بعدی جبران کنیم. در این سه بازی اخیر آنقدر خوب بودیم که می شد برنده باشیم ولی موقعیت ها را استفاده نکردیم و امتیازات مهمی را از دست دادیم.

 

 

امروز تیم بهتر بودیم


ما امروز تیم بهتر بودیم. اگر راضی نیستم برای این است که گذشت نداشتیم و البته نیاز به تلاش بیشتر هم داشتیم. من از بازیکنانم امروز توقع داشتم. برای صدرنشینی بیشتر باید تلاش کنیم. نمی توان به یک انرژی ثابت برای بازی هایمان بسنده کنیم. تعویضی های ما انرژی جدیدی به تیم ما ندادند. 

 


10 نفره شدن پیکان؟


 از وقتی که ده نفره شدیم و تعویض هایمان را کردیم در یک ربع آخر عقب رفتیم.

 


تعویضی های ما خوب نبودند


تحلیلی که من از این بازی داشتم، به بازیکنان گفته بودم که می توانیم پیروز باشیم. بازیکنان تلاش کردند ولی آن تلاشی که من می خواستم بیشتر بود. من از تعویضی ها خیلی توقع دارم. هر سه تعویضمان خوب نبودند. البته بختیار یک کمی بهتر بود ولی او هم انتظار کامل مرا برآورده نکرد. من برای بازیکنان شرایط را تشریح کردم و آنها باید اثر می گذاشتند.

 

 

تیم را تقویت می کنیم


ما نفرات زیادی نداریم. کلا 16 بازیکن بزرگسال داریم که دو سه تای آنها هم مصدوم هستند. ما چند جوان آوردیم که با ما تمرین می کنند. ما در نیم فصل در نظر داریم بازیکن جذب کنیم تا جایی که بضاعت مالی مان اجازه دهد.

 

دیدگاه‌ها