کد خبر : 1478052 | 11 آذر 1396 ساعت 09:59 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

مرندی: برای رسیدن به مدال جهانی کم کاری نمی کنیم

لیبروی تیم ملی و آرزوهای بزرگ با سرمایه

لیبروی ملی پوش تیم بانک سرمایه گفت: همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و بازیکنان ما تیم های حریف را به هیچ وجه دست کم نمی گیرند.

لیبروی تیم ملی و آرزوهای بزرگ با سرمایه

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر مهدی مرندی توانست با عملکرد خوب خودش جای فرهاد ظریف را در تیم ملی و بعد از یک مدت طولانی بگیرد. 


لیبروی ملی پوش بانک سرمایه این روزها به همراه تیمش در لیگ برتر با اقتدار پیش می رود. آنها یکی پس از دیگری حریفان را از پیش رو برمی دارند و در آخرین دیدارشان هم رقیب اصلی خود در این فصل یعنی شهرداری تبریز که هیچ شکستی در کارنامه اش نداشت را مغلوب کرد. 


قهرمان ۲ فصل اخیر والیبال ایران باید تا چند روز دیگر در جام باشگاههای جهان شرکت کند و فعلا تمرکز شاگردان کارخانه بیشتر روی این رقابت هاست. 


در همین خصوص با مهدی مرندی، لیبروی ملی پوش تیم والیبال بانک سرمایه همکلام شدیم که در ادامه مشروح صحبت های وی در گفت و گو با "ورزش سه" را می خوانید.

 


فینال نیم فصل را از تبریزی ها بردیم


تقریبا می توانم بگویم که بازی هفته گذشته ما با شهرداری تبریز فینال نیم فصل اول لیگ برتر والیبال بود. تیم حریف ۹ هفته شکست نخورده بود و تیم سرسختی نشان داده بود. ما هم آنالیز خیلی خوبی از تیم حریف انجام دادیم و با تلاش بازیکنان توانستیم این تیم را شکست دهیم. این پیروزی برای ما خیلی مهم بود تا بتوانیم قهرمان نیم فصل شویم.  

 


قهرمانی بانک سرمایه از الان مشخص نیست


اینطور نیست که بگوییم از همین حالا مشخص است بانک سرمایه قهرمان لیگ می شود. همین تیم شهرداری تبریز را چه کسی تصور می کرد تا اینجا بدون شکست باشد؟ در ضمن نیم فصل دوم تیم ها شناخت بیشتری از هم پیدا می کنند و کار ما سخت تر از این هاست. مطمئن باشید که بازی های دور برگشت حساس تر از این ها خواهد بود. در ضمن مرحله پلی آف را پیش رو داریم و هیچ چیز از حالا مشخص نیست. همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارد و بازیکنان ما تیم های حریف را به هیچ وجه دست کم نمی گیرند. 

 

1257353

 


هدف اصلی مان جام باشگاههای جهان است


از روزی که تیم بانک سرمایه برای فصل جدید استارت زد و پیش از فصل یارگیری کرد، عمده هدفش برای حضور پرقدرت در جام باشگاههای جهان بود. در این رقابت ها کار سختی داریم، چون بهترین تیم های دنیا آنجا حضور دارند. ما هم سعی می کنیم بهترین نتایج تاریخ تیم های ایرانی شرکت کننده در این مسابقات را بگیریم و آبروداری کنیم. 

 


نمی توانیم قول مدال بدهیم


والیبال ورزشی نیست که از اول قابل پیش بینی باشد و از الان بتوانیم بگوییم که ما می توانیم چه مقامی در جام باشگاههای جهان به دست آوریم. با قرعه کشی که صورت گرفت، کار ما سخت تر هم شد، چون تیم هایی در گروه ما قرار گرفتند که در کشور و قاره خود قهرمان هستند. ما سعی می کنیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. کسی دلش نمی خواهد کم کاری کند و همه برای بهترین نتیجه می رویم. با این حال صحبت کردن از مدال در این شرایط منطقی نیست. 

 

1257351

 


مثل سرباز در خدمت تیم ملی هستم


نظر کادرفنی تیم ملی و فدراسیون مهم است که چه بازیکنی به تیم ملی دعوت شود یا در تیم ملی بماند. اگر من عملکرد خوبی داشته باشم و بتوانم به روند سال های گذشته ادامه دهم، مطمئنا از من بازهم دعوت می شود. اگر که اینطور شود و من بار دیگر برای سال جدید فراخوانده شدم، در خدمت تیم ملی خواهم بود. در واقع تا هر زمان که بخواهند مثل سرباز برای تیم ملی می جنگم.

 


کارمان در قهرمانی جهان سخت است


ما در مسابقاتی که امسال در اردبیل برگزار شد، مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را گرفتیم. اخیرا هم قرعه کشی این رقابت ها انجام شده که فکر می کنم کار ما سخت است. در سطح جهانی هیچ تیمی آسان نیست و باید برای موفقیت تیم ملی و نام ایران تلاش کنیم.

دیدگاه‌ها