کد خبر : 1478407 | 12 آذر 1396 ساعت 16:48 | 28.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقاجانیان: فیفا دی برای خارجی‌هاست

حضور در جام‌جهانی روزی 8500 دلار برای باشگاه‌ها

مارکار آقاجانیان می گوید فیفادی برای بازیکنان اروپایی است نه ما و بازیکنانی که در داخل توپ می زنند. ما برای آماده سازی به برنامه‌های بیشتری احتیاج داریم.

حضور در جام‌جهانی روزی 8500 دلار برای باشگاه‌ها

به گزارش "ورزش سه"، مارکار آقاجانیان در رابطه با حضور موفق ایران در جام جهانی گفت: لازمه حضور قدرتمند در جام‌جهانی این است که ما در همه جای زمین باید برتری دو بر یک را داشته باشیم. همین حالا در رقابت های باشگاهی با کره و ژاپن مشکل داریم؛ چه برسد به اینکه بخواهیم با قدرت‌های جهان بازی کنیم.


او ادامه داد: هر بازیکنی به جام‌جهانی می‌رود، روزانه 8500 دلار به باشگاه می‌رسد. این مبلغ از 5 روز قبل از جام‌جهانی تا ترک مسابقات محاسبه می شود و این به سود باشگاه‌هاست. ما دوست داریم تعامل باشد اما هدف اول ما تیم‌ملی است. لازم است همه حمایت کنند. باشگاه‌ها، رسانه‌ها و مردم و دولت.


آقاجانیان در رابطه با اردوهای تیم ملی ادامه داد: به دلیل برگزاری بازی پرسپولیس و نفت آبادان، ما یک اردو را لغو کردیم چون تاریخی نبود. این اردو مربوط به بازیکنان داخلی است و باتوجه به اینکه آنها را نداشتیم معقول این بود که حذف کنیم.


او در این باره ادامه داد: فیفادی برای بازیکنان اروپایی است نه ما و بازیکنانی که در داخل توپ می زنند. ما برای آماده سازی به برنامه‌های بیشتری احتیاج داریم. ما از ژانویه هم شروع می کنیم، هرچند همان موقع هم دیر است اما باید با تعامل از ژانویه کارمان را آغاز کنیم.


او درباره بازی های تدارکاتی ایران نیز گفت: قرعه‌کشی مشخص شده، دوست داریم با یک آفریقایی (شبیه مراکش) و یک تیم اروپایی (با خصوصیات فردی بالا) در مارچ (فروردین) بازی کنیم.

دیدگاه‌ها