کد خبر : 1478421 | 12 آذر 1396 ساعت 17:18 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

آشنایی با داور سپیدرود و پرسپولیس

با اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر بیژن حیدری و کمک‌هایش به عنوان قاضی جدال دو تیم سپیدرود و پرسپولیس معرفی شدند.

آشنایی با داور سپیدرود و پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس که اکنون صدر جدول را در اختیار دارد برای تثبیت جایگاه خود امیدوار به کسب نتیجه مقابل تیم قعرنشین لیگ است. بیژن حیدری قضاوت این دیدار را برعهده دارد؛ داوری که آخرین قضاوت خود برای پرسپولیس را در دربی و مقابل استقلال ثبت کرد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ با یک گل به برتری دست یافتند.


حیدری در اوایل دوران داوری علاقه خود را به کارت قرمز پنهان نمی‌کرد و همین مساله قضاوت‌های پرکارتی را برای او در پی داشت اما اکنون با بالا رفتن تجربه‌اش از به خشونت کشیده شدن بازی جلوگیری می‌کند.


پرسپولیس با قضاوت بیژن حیدری مقابل استقلال ( برتری یک بر صفر)، استقلال خوزستان (برتری یک بر صفر)، تراکتورسازی (برتری سه بر صفر)، سپاهان ( تساوی دو بر دو) و ملوان ( برتری دو بر صفر) را پشت سر گذاشته است.


فرشاد احمدزاده (2بار)، امید عالیشاه، رامین رضاییان، بابک حاتمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی نیا (3 بار و یک کارت قرمز)، جلال حسینی،حسین ماهینی (2 بار)، محسن مسلمان و محسن ربیع خواه از این داور کارت دریافت کرده‌اند.


بیژن حیدری در این فصل یک بار داوری بازی سپیدرود را برعهده داشته که برای این تیم سوتش خوش یمن بوده و سپیدرود پس از 3 باخت متوالی در ابتدای فصل موفق شد تا در رشت پیکان تهران را یا یک گل شکست دهد.

 

دیدگاه‌ها