کد خبر : 1478554 | 13 آذر 1396 ساعت 12:34 | 27.3K بازدید | 1 دیدگاه

هر 6 بازی یک اخراج؛

بوناچیچ در آستانه ثبت رکورد تاریخی

سرمربی کروات تیم العربی قطر در آستانه برکناری قرار دارد.

بوناچیچ در آستانه ثبت رکورد تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العربی قطر در جدول 12 تیمی لیگ ستارگان قطر در رده انتهایی جدول جای دارد و در آستانه سقوط به دسته پایین تر قرار گرفته است. مسئولان این تیم باسابقه که فصل جاری لیگ قطر را با قیس یعقوبی خوب شروع نکردند، پس از 7 بازی این مربی را برکنار و لوکا بوناچیچ، سرمربی اخراج شده از گسترش فولاد تبریز را به جای او منصوب کردند.

 

اما با حضور بوناچیچ روی نیمکت العربی هم دردی از این تیم دوا نشد و این سرمربی کروات در 3 بازی که در چارچوب لیگ ستارگان تیم العربی را هدایت کرده تنها یک امتیاز به دست آورده است.

 

حالا مطالبی که در رسانه های کشور قطر منتشر شده حاکی از این است که لوکا در بازی روز جمعه مقابل تیم الخور، آخرین فرصت را برای بازگرداندن تیمش به شرایط مطلوب خواهد داشت و در صورت تداوم ناکامی های العربی از سمت سرمربیگری این تیم اخراج خواهد شد.

 

در صورتی که تیم بوناچیچ مقابل یاران سروش رفیعی نتیجه لازم را کسب نکند و لوکا پس از 4 بازی از هدایت العربی برکنار شود، با توجه به اینکه اخراج وی از گسترش فولاد نیز پس از 8 بازی رقم خورده بود، این مربی کروات می تواند با تنها 12 بازی، به رکورد عجیب و استثنایی 2 اخراج در کمتر از یک نیم فصل برسد.

 

1257815

 

1257816

دیدگاه‌ها