کد خبر : 1478620 | 13 آذر 1396 ساعت 17:04 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

صنعت نفت به دنبال اولین برد مقابل اس خوزستان

شاگردان عبدالله ویسی در استقلال خوزستان در آخرین دیدار نیم فصل اول خود، فردا در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان صنعت نفت آبادان خواهند بود.

صنعت نفت به دنبال اولین برد مقابل اس خوزستان

به گزارش" ورزش سه"، استقلال خوزستان فردا در حالی از صنعت نفت آبادان میزبانی می کند که دیدار دو تیم در فصل قبل با یک تساوی و یک برد برای آبی های اهواز همراه بود. در دیدار رفت عزت الله پورقاز برای استقلال خوزستان و محمد شادکام برای صنعت نفت گلزنی کردند تا آبی های اهوازی میزبان خود را متوقف کنند. اما در دیدار برگشت تک گل محمد طیبی باعث شد استقلال خوزستان با 3 امتیاز ارزشمند به خانه برگردند. در واقع صنعت نفت آبادان در رقابت های لیگ برتر هنوز موفق به شکست استقلال خوزستان نشده است.


حالا دو تیم در ایستگاه آخر نیم فصل اول لیگ هفدهم در شرایطی به مصاف هم می روند که دیدار هفته قبل خود را با تساوی یک بر یک پشت سر گذاشته اند. استقلال خوزستان، سپاهان پرستاره را با گل دقایق پایانی وحید نامداری بازیکن 17 ساله خود متوقف کرد. صنعت نفت آبادان نیز به لطف درخشش کرار جاسم و گلزنی او از روی نقطه پنالتی از شکست خانگی مقابل تراکتورسازی گریخت.


صنعت نفتی ها هنوز نیم فصل برایشان به پایان نرسیده چرا که باید 29 آذرماه در تهران به مصاف پرسپولیس بروند و دیدار معوقه هفته هشتم خود را برگزار کنند. آنها تا قبل از این دیدار با 18 امتیاز در رده هفتم قرار دارند. در حالی که شاگردان عبدالله ویسی با 14 امتیاز در رده سیزده حضور داشته و در صورت کسب سه امتیاز این بازی خانگی می توانند با شرایط بهتری به تعطیلات نیم فصل بروند.


جالب است بدانید حکیم نصاری بازیکن این فصل استقلال خوزستان در هر دو دیدار فصل قبل حضور داشت و با پیراهن صنعت نفت آبادان به میدان رفت. ضمن اینکه ویسی برای دیدار فردا یونس دلفی مهاجم جوان و گلزن خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها