کد خبر : 1478802 | 14 آذر 1396 ساعت 13:51 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرعت خارق العاده جوانگرایی توسط آقامعلم

تدبیر جالب پیکانی‌ها برای دیدار با سایپا

تیم مجید جلالی در بازی امروز مقابل سایپا با 8 بازیکن تیم امید و یک بازیکن جوانان، لیست خود را بسته است.

تدبیر جالب پیکانی‌ها برای دیدار با سایپا

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در نقل و انتقالات تابستان گذشته که مجید جلالی را به عنوان سرمربی تازه خود روی نیمکت می دید، با جذب بازیکنان باتجربه ای مثل رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، ابوالفضل ابراهیمی، علی حمودی، بهادر عبدی و آرش برهانی انتقادات زیادی را متوجه خود کرد: اینکه جلالی دست از فلسفه خود کشیده و پیکان را به یک تیم مسن تبدیل خواهد کرد؛ اما جلالی همان روزها هم از تلاشش برای به ثبات رساندن پیکان که آن زمان لقب آسانسور لیگ برتر را کنار اسمش داشت، خبر می داد.


اتفاقی که حالا و پس از تنها یک فصل از سپری شدن حضور آقا معلم در پیکان رخ داده و این تیم امروز با لیستی منحصر به فرد وارد دیدار با سایپا شده است. در ترکیب اصلی پیکان برای نخستین بار هیچ بازیکن بالای 30 سالی دیده نمی شود و مسن ترین بازیکن این تیم در بازی امروز، آرمان قاسمی 28 ساله است.


ضمن آنکه 4 بازیکن زیر 23 سال در ترکیب اصلی این تیم حضور دارند. پیام نیازمند، ابوالفضل رزاقپور، فراز امامعلی و امیرحسین کریمی. اتفاق اصلی اما روی نیمکت پیکانی ها رخ داده؛ جایی که 4 بازیکن از تیم امید و یک بازیکن از تیم جوانان پیکان، روی آن دیده می شوند. سینا اسدبیگی، علی خانزادی، مرتضی خراسانی و امیر روستایی از تیم امید و محمد خدابنده لو از تیم جوانان پیکان خودشان را به لیست تیم بزرگسالان رسانده اند تا جلالی با مجموع 9 بازیکن زیر 23 سال از 20 بازیکن خود برای این مسابقه، در عرض کمتر از یک سال، نیمی از ترکیب پیکان را کاملا جوان کند.

جالب اینکه پیکان در کنار این جوانگرایی پرسرعت، روند موفقیت آمیزی هم داشته و حتی این شانس را دارد که با پیروزی مقابل سایپا، نیم فصل را در رده دوم به پایان برساند. حالا تیم پرقدمت تهرانی روزهای فوق العاده ای را با مربی 61 ساله ای سپری می کند که به نظر می رسد در این سن و سال هم سورپرایزهای فراوانی برای فوتبال ایران دارد.

 

دیدگاه‌ها