کد خبر : 1478993 | 15 آذر 1396 ساعت 11:01 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای کسب این قهرمانی خیلی ها زحمت کشیدند

مرادی: ناداوری علیه بهداد را پیگیری می کنیم

رییس فدراسیون وزنه برداری درباره قهرمانی تیم ملی در رقابت های جهانی توضیحاتی را ارائه کرد.

مرادی: ناداوری علیه بهداد را پیگیری می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، علی مرادی بعداز قهرمانی شیرین وزنه برداران ایرانی در مسابقات جهانی صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 


این قهرمانی تقدیم به هموطنان


این قهرمانی شیرین را به هموطنانم تبریک می گویم. ما خوشحالیم که در مسابقات وزنه برداری جهان برای اولین بار در تاریخ قهرمان شدیم. این قهرمانی در روز مبعث پیامبر رخ داد و برای آنها سال ها و ماه ها قهرمانان ما زحمت کشیده بودند. هر 8 وزنه بردار ایران در این مسابقات جانانه و باغیرت جنگیدند و سعی خودشان را انجام دادند.

 


باید نقاط ضعف را پوشش دهیم


پیش بینی می کردیم که مدال های خوشرنگی به دست بیاید. بعد از بازگشت به ایران البته باید نقاط ضعف را بررسی کنیم و به پوشش آنها بپردازیم.

 


از وزیرورزش و وزارت خارجه ممنونم


جا دارد از همه کسانی که به ما کمک کردند تا تیم اعزام شود، تشکر کنم. از وزیر ورزش، وزارت امور خارجه که با توجه به کمک های آنها و مساعدت این عزیزان ویزای اعضای تیم برای حضور درمسابقات جهانی مهیا شد. پشتیبانی خوبی در این خصوص صورت گرفت و خوشبختانه این حضور منجر به قهرمانی ایران در این مسابقات شد. 

 


ناداوری در حق بهداد را پیگیر می شویم


درباره ناداوری که در حق بهداد سلیمی شد، اعتراض خود را اعلام خواهیم کرد. ما می خواهیم بدون هیاهو کار را جلو ببریم تا به نتایج خوبی هم برسیم.

 


غیرت کیانوش مثال زدنی بود


همه بچه ها عالی کار کردند. جا دارد از غیرت کیانوش رستمی مثال بزنیم که با پای آسیب دیده به عشق مردم حضور پیدا کرد و جنگ مردانه ای داشت. 

 


27 درصد از بودجه مان را گرفتیم


ما باید روی داشته هایمان حساب کنیم. اکنون بهداد سلیمی و علی حسینی در سنگین وزن حضور دارند و عملکرد خوبی داشته اند. باید به آنها توجه ویژه ای داشته باشیم و حمایت کنیم تا روزهای بهتری را پشت سر بگذاریم. البته باید برخی مشکلات حل شود و حمایت مان کنند. ما تا امروز 27 درصد از بودجه مان را دریافت کردیم واین ها مشکل ساز است.

دیدگاه‌ها