کد خبر : 1479146 | 15 آذر 1396 ساعت 17:48 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمدزاده: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم

مدافع ذوب‌آهن برد مقابل نفت تهران را نیاز اصلی تیمش دانست و ابراز امیدواری کرد در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کنند.

محمدزاده: به سه امتیاز این بازی نیاز داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده بعد از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: شرایط سختی داشتیم و از نظر روحی و روانی به این برد نیاز داشتیم. البته نفت تیم خوبی نشان داد اما خوشبختانه با انگیزه و اراده‌ای که داشتیم موفق شدیم سه امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.


وی در مورد شرایط ذوب‌آهن برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت: نیم‌فصل دوم می‌تواند یک نیم‌فصل متفاوت برای ذوب‌آهن باشد چون قرار است اتفاقات جدیدی بیفتد. فقط امیدوارم شرایط ذوب‌آهن به گونه‌ای رقم بخورد که جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم چون این رتبه در خور و شأن نام ذوب‌آهن نیست.


محمدزاده در مورد قرعه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا افزود: قرعه ما نسبت به سال‌های قبل کمی بهتر است. البته شنیده‌ام که تیم قطری از ۱۰ بازی خود ۹ بازی را برده است. البته در شرایط سخت‌تر از این از گروه خود صعود کرده‌ایم. اگر بازی پلی‌آف را ببریم و به مرحله گروهی برسیم شرایطمان می‌تواند بهتر از سال‌های قبل باشد.


وی در مورد هم‌گروهی ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: قرعه سختی داریم ولی تیم ملی و کی‌روش نشان داده‌اند که مرد روزهای سخت هستند. ایران با اقتدار کامل به جام جهانی صعود کرد و به نظر من هیچ کاری از ایرانی‌ها بعید نیست. همه به خصوص کادرفنی تیم ملی و شخص کی‌روش مصمم هستند که دل مردم ایران را شاد کنند.

 

دیدگاه‌ها