کد خبر : 1479437 | 17 آذر 1396 ساعت 11:52 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

محمودى: ما مثل آقایان از سفره بیت المال ارتزاق نمى کنیم

واکنش تند محمودی به اظهارات مسئولان ذوب‌آهن

سرپرست تیم تراکتورسازی نسبت به اظهارات برخی مسئولان ذوب‌آهن موضع گیری تندی انجام داد.

واکنش تند محمودی به اظهارات مسئولان ذوب‌آهن

کاظم محمودی در گفت‌و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اظهارات تند برخى از مسئولان ذوب آهن در خصوص جذب بازیکن سرباز اظهار داشت: کار بعضى از دوستان ما از گله و شکایت گذشته و حالا به نشر اکاذیب و موضع گیرى علیه قوانین دولت و مجلس رسیده است.


او اضافه کرد:ما چند روز است که در خصوص این موضوع سکوت کرده ایم و نمى خواهیم به حاشیه ها دامن بزنیم ولى بعضى اوقات لازم است به انتشار اخبار کذب واکنش نشان بدهیم و در مقابل توهین هاى بدخواهان صلاح نیست بیش از این سکوت کنیم.


سرپرست تراکتورسازى همچنین گفت:کسانى که مدعى شدند ما با بازیکن آنها مذاکره کردیم یا رقم هاى میلیاردى ارائه دادیم و حالا حرف از اخلاق و قانون مى زنند ابتدا این ادعاى دروغ را ثابت کنند. اما اگر روشن شد که خود بازیکنان دیگر تمایل به حضور در یک تیم ندارند و حتى حاضرند از منافع مالى خودشان بگذرند اما سرنوشت و آینده خودشان را نجات بدهند مسئولان آن باشگاه باید فکرى به حال خودشان کنند. نکند آن بازیکن دیگرى هم که در فضاى مجازى حرف از جدایی زده توسط ما تحریک شده و همه اینها هیچ ربطى به حال و روز این روزهاى آقایان ندارد؟


محمودى تاکید کرد:من سال ها براى پیراهن تراکتورسازى زحمت کشیده ام و به این پیراهن محبوب تعصب دارم.طبیعى است که خیلى باشگاهها حتى در سطح آسیا حسرت داشتن چنین محبوبیتى را داشته باشند اما اینگونه توهین ها هواداران تراکتور را خشمگین مى کند. آقایان گفته اند تراکتور جامى ندارد اما نگفته اند که تراکتور مثل انها سر سفره بیت المال ننشسته و میلیاردها تومان از بودجه مصوب دولتى استفاده نمى کند. البته ما هم موفق به فتح جام حذفى شده ایم و البته انها هم با مربى فعلى تراکتورسازى قهرمان شدند.باشگاه تراکتورسازى   یک دهه اخیر به لیگ برتر فوتبال بازگشته البته هنوز موفق به قهرمانى در لیگ نشده در حالى که چند دقیقه با قهرمانى که شایسته آن بود فاصله داشت اما باشگاه دیگرى با کمترین پایگاه اجتماعى از منافع کارخانجات دولتى ارتزاق مى کند و اتفاقا همین صنعتى ها بارها بازیکنان ما را با پیشنهادهاى مالى سنگین از چنگمان دراوردند.


سرپرست تراکتورسازى در بخش دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان کرد:متاسفانه انقدر حرف هاى نامربوط و غیر واقعى در این مصاحبه ها دیده مى شود که اصل ماجرا را مى خواهند وارونه جلوه بدهند. اقایان منتقد قانون نظام و دولت و مجلس هستند، حرفى نیست. درخواست کنند بازیکن سرباز دو سال به پادگان برود و دیگر امکان حضور در باشگاه نظامى را نداشته باشد. البته ما راضى هستیم نیمى از بودجه برخى باشگاههاى کم طرفدار دولتى را به ما بدهند و دیگر امتیاز جذب بازیکن نداشته باشیم.


محمودى اضافه کرد:خرید مال غیر چه ارتباطى به موضوع بازیکن سرباز دارد؟ قانون مى گوید سرباز باید به خدمت نظام وظیفه برود، اگر جوانى که اشتغال به تحصیل داشته دیگر معافیت تحصیلى نداشته باشد تا چه زمانى باید به دنبال استفاده از ارتباطات اقایان باشد و مهلت قانونى اعزام خودش را به تعویق بیاندازد؟


وی در پایان افزود:ما بارها حقیقت ماجرا را تشریح کردیم و باز هم مى گوییم بعضى بازیکنان از شرایط فعلى تیمشان راضى نبودند، از تحصیل انصراف دادند و حالا سرباز هستند. ما هم نه مى توانیم و نه میل داریم بازیکنى را به زور یا با تطمیع جذب کنیم چرا که دستمان مثل دوستان در جیب بیت المال نیست.طبیعى است که بعضى ها نمى توانند حقیقت را بیان کنند و براى پایین اوردن فشار افکار عمومى به حرف هاى غیر واقعى متوسل مى شوند. بازیکنى که آینده فوتبالى خودش را در خطر دیده منافع مالى را را نادیده گرفته تا از آن فضا خارج شود و دوران خدمت خودش را بگذراند. آقایان هم پیشنهاد هاى مالى سنگینى دادند اما بازیکنى که سرباز است نمى تواند از اعزام به خدمت خوددارى کند. ما بزرگ ترین خدمت را به فوتبالیست این کشور مى کنیم که به جاى گذارندن خدمت در پادگان در بالاترین سطح فوتبال ایران و آسیا حضور دارد.  


فقط مى توانیم از جذب آنها خوددارى کنیم تا بازیکنانشان دوران خدمت را در پادگان سپرى کنند اما بعد از دو سال بازیکنى که فوتبال را کنار گذاشته قطعا نمى تواند به فوتبال برگردد، نمونه مشخص آن فرشاد احمدزاده و مهدى شریفى که دو سال خوب را در تراکتور سپرى کردند و به تیم خودشان بازگشتند.

دیدگاه‌ها