کد خبر : 1479458 | 17 آذر 1396 ساعت 14:30 | 87.3K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: من بهترین بازیکن تاریخ فوتبالم (عکس)

کریستیانو رونالدو پس از فتح پنجمین توپ طلا، خود را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می داند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در 5 سال اخیر دست به کار بزرگی زده و در حالی که 1-4 از مسی در توپ طلا عقب بود، توانست با فتح 4 توپ طلا در 5 سال، به فوق ستاره آرژانتینی برسد و حالا در عناوین فردی نیز 16-13 از او جلو است.

رونالدو شب گذشته در پاریس و کنار برج ایفل جایزه خود را دریافت کرد. فرانس فوتبال به همین مناسبت مصاحبه ای مفصل با او ترتیب داده که به زودی منتشر خواهد شد. رونالدو در بخشی از حرف های خود گفت:" من بهترین بازیکن تاریخ هستم؛ در بهترین لحظات و بدترین لحظات. من به انتخاب های بقیه احترام می گذارم اما هیچ گاه بازیکنی بهتر از خودم ندیدم. همیشه همین طور فکر می کردم. هیچ بازیکنی نمی تواند کارهایی که من می کنم را انجام بدهد.

بازیکنی کاملتر از من وجود ندارد. من با هر دو پل خوب بازی می کند، سریع هستم، قدرتمند و ضربات سر خوبی دارم. گل می زنم، پاس گل می دهم. افرادی هستند که نیمار یا مسی را ترجیح می دهند اما این را بگویم: بازیکنی کاملتر از من وجود ندارد.

بازیکنی به اندازه من جوایز فردی به دست نیاورده است. من تنها در مورد توپ طلا حرف نمی زنم. این جوایز خود گویای همه چیز است، نه؟ این تنها نتیجه کار در سالن بدنسازی نیست، آنطور که بعضی ها فکر می کنند. این جمع عوامل زیادی است. اسطوره هایی مانند فلوید می ودر و لبرون جیمز، شانسی به این سطح نرسیده اند. فاکتورهای زیادی دست به دست هم داده است. برای رسیدن به بالاترین سطح و ماندن در آن، باید بااستعدادتر از بقیه باشی."

 

 

1258642

 

دیدگاه‌ها