کد خبر : 1479545 | 17 آذر 1396 ساعت 18:47 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیر حقوقی پدیده به نامه کسر امتیاز؛

میراث قدیم، روند رشد پدیده را متوقف نمی‌کند

باشگاه پدیده به موضوع کسر 6 امتیازی باشگاه واکنش نشان داد .

میراث قدیم، روند رشد پدیده را متوقف نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، دکتررضا شاه منصوری درخصوص حکم کسر ٦ امتیاز از تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: از ابتدای فصل به دنبال حل پرونده بازیکنان خارجی خود از فصل های قبل بوده و هستیم و توانستیم برخی از آنها را حل نماییم و الباقی با توجه به تفاهمی که با بازیکنان و وکلای آنان انجام شده به زودی این پرونده ها هم بسته خواهد شد.


وی در خصوص زوران کنزوویچ اظهار کرد: در این رابطه متاسفانه از فصل‌های قبل در باشگاه  به صورت منسجم و جدی پیگیری در این خصوص نبوده و اصلا مستنداتی که گویا باشد در باشگاه وجود نداشته است و به یکباره رای اعلام شده است و ما پیگیر حل این موضوع هستیم.


وی افزود: اتفاقا در دوره جدید مدیریت باشگاه در فصل جاری یکی از اولویت‌ها بحث حل و فصل این موارد بوده است و مبالغی پرداخت شده است و این روند همانطور که گفتم در حال انجام و تعیین تکلیف بود که به یکباره از بازیکنی که طی یکسال گذشته هیچ نامه ای نیامده بود رای برای ما ارسال میشود.


شاه منصوری در پایان گفت: طی چند روز آینده تکلیف این مهم را روشن خواهیم کرد و نمیگذاریم شکایاتی که از قدیم برای باشگاه پدیده به ارث گذاشته شده است ما را از هدفمان در این فصل عقب بیندازد.

 

دیدگاه‌ها