کد خبر : 1479618 | 18 آذر 1396 ساعت 10:46 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده و رشته‌هایی که پنبه شدند!

۶ امتیاز از پدیده کسر شد و آن ها از جمع مدعیان خارج و به تیم های میانه جدولی پیوستند؛ به همین سادگی!

پدیده و رشته‌هایی که پنبه شدند!

 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجری پس از دو فصل، پدیده را به تیمی مدعی تبدیل کرده بود و آن ها به طور واقعی پدیده لیگ هفدهم بودند؛ اما یک اشتباه مدیریتی، ۶ امتیاز از اندوخته های این تیم کم کرد تا آن ها بار دیگر حداقل در جدول تیمی معمولی باشند.

 

سفیدوقرمز پوشان خراسان تا دیروز ۲۴ امتیاز داشتند؛ اما هم اکنون با ۱۸ امتیاز بالاتر از تراکتورسازی و پایین تر از ذوب آهن هستند‌‌. حال نگاهی به پیروزی های این تیم داریم تا ارزش ۶ امتیاز کاملا مشخص شود؛ سپاهان، استقلال، سایپا، تراکتورسازی، نفت و سیاه جامگان را شکست دادند و مقابل پرسپولیس، پارس جنوبی و پیکان نیز سر خم نکردند. حال با کسر این ۶ امتیاز می‌توان گفت شاگردان مهاجری برد ۴-۰ مقابل سپاهان و برد خارج از خانه مقابل استقلال را از دست دادند!

 

نمیتوان این اتفاق بزرگ را فراموش کرد و از آن درس نگرفت؛ اما باید از آن گذشت، چرا که در غیر این صورت، شکست های بعدی نیز فراخواهند رسید و اوضاع بدتر از این نیز خواهد شد. همانطور که گفته شد، شاگردان مهاجری موفق به شکست دادن تیم های مدعی و قدرتمندی چون استقلال، سپاهان و تراکتورسازی شدند، پس میتوانند این مهم را در نیم فصل دوم نیز تکرار کنند.

 

در این تیم مشهدی بازیکنان باتجربه و بزرگی حضور دارند که در این روزها می‌توانند عصای دست سرمربی شوند و پدیده را از این بحران خارج کنند. آن ها در آخرین بازی نیم فصل مغلوب گسترش فولاد شدند؛ اما حالا باید به بازی بعدی مقابل پیکان نگاه و از حداقل فرصت ها جهت پیروزی استفاده کنند.

 

البته نکته دیگر این است که در لیگی که با کسر ۶ امتیاز، تیمی ۵ رده سقوط می‌کند، نمیتوان ناامید شد. چون با به دست آوردن چند پیروزی و شکست تیم های بالای جدولی رسیدن به رده های بالایی نیز ممکن خواهد شد. اما حیف از این پدیده که می‌توانست این فصل نام خود را برای لیگ برتری ها معنا کند و «پدیده لیگ هفدهم» باشد.

 

البته کسر این ۶ امتیاز که مدیران سابق این باشگاه در آن مقصر بودند، بیخ گوش دیگر باشگاه های لیگ برتری نیز هست. باشگاه هایی که پرونده های بین المللی زیادی دارند و هیچ بعید نیست که مثل پرسپولیس، استقلال و ...  دچار محرومیت سنگین تر نیز شوند.

دیدگاه‌ها