کد خبر : 1479627 | 18 آذر 1396 ساعت 12:02 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک لیورپول: آن فیلم ترسناک همه چیز را تغییر داد!

جورجینیو واینالدوم، هافبک لیورپول، تایید کرد تماشای دوباره شکست 4-1 مقابل تاتنهام، باعث شد تا این تیم روی نوار پیروزی بیفتد.

هافبک لیورپول: آن فیلم ترسناک همه چیز را تغییر داد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته نهم لیگ برتر مقابل تاتنهام با نتیجه 4-1 شکست خورد؛ اما پس از آن، در 9 دیدار، 7 پیروزی کسب کرد، از جمله 5 پیروزی در 6 دیدار لیگ برتر.

 

آنها هفته گذشته هم در دو دیدار مقابل برایتون و اسپارتاک، در مجموع 12 گل زدند تا با بهترین فرم، آماده دیدار مقابل اورتون در دربی مرسی ساید شوند.

 

واینالدوم اعلام کرد که علاقه ای به تماشای فوتبال ندارد؛ اما تاکید کرد تماشای دوباره دیدار مقابل تاتنهام در اتاق آنالیز کمپ ملوود و مرور اشتباهاتی که در آن دیدار داشتند باعث شد تا تیم لیورپول روی فرم خوب فعلی قرار بگیرد.

 

1255131

 

او به دیلی میل گفت:" برای من عجیب است که خودم را در تلویزیون ببینم. علاقه‌ای به اینکار ندارم. واقعا دوست ندارم فوتبال تماشا کنم.

 

آنروز حضور در اتاق آنالیز واقعا دردناک بود. تماشای اینکه چطور دفاع می کردیم، واقعا دردناک بود. اما سرمربی ما را مجبور کرد که حقیقت را ببینیم و ما باید در آینه نگاه می کردیم. این چیز خوبی بود که ما از تماشای آن بازی یاد گرفتیم. آن اشتباهات دیگر تکرار نمی شود."

دیدگاه‌ها