کد خبر : 1479837 | 19 آذر 1396 ساعت 09:42 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

مردان مشترک پرسپولیس و صنعت نفت در لیگ برتر

پرسپولیس و صنعت نفت در حالی روز دوشنبه به مصاف هم خواهند رفت که مردان مشترک بسیاری در سال های گذشته برای این دو تیم بازی می‌کردند.

مردان مشترک پرسپولیس و صنعت نفت در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، در هفده دوره اخیر لیگ برتر، بازیکنان زیادی بوده اند که هم در تیم پرسپولیس و هم در صنعت نفت آبادان بازی کرده اند و حال در فاصله یک روز تا دیدار این دو تیم بد نیست نگاهی به این دیدارها داشته باشیم.

 

سید حلافی بازیکن تکنیکی و 27 ساله فوتبال کشورمان که متولد جنوب نیز هست، سابقه سه دوره بازی در صنعت نفت و البته 2 سال حضور در پرسپولیس را دارد. او لیگ هفتم و هشتم را در آبادان گذراند و سپس به  پرسپولیس آمد اما در این تیم به توفیق خاصی دست نیافت و با زدن تنها یک گل، کارش در پرسپولیس را به پایان رساند.

 

نبی الله باقری ها، مدافع خوش قد و قامت فوتبال کشورمان دیگر بازیکن مشترک بین پرسپولیس و صنعت نفت است. این مدافع اصالتا اهل شمال، سه فصل در پرسپولیس حضور داشت و موفق به کسب یک قهرمانی لیگ و یک جام حذفی شد و پس از جدایی، راهی مس کرمان، شهرداری تبریز و سرانجام صنعت نفت آبادان شد که به دلیل نیمکت نشینی، در نیم فصل سال 91 از جمع طلایی پوشان جدا شد.

 

بازیکن مشترک بعدی، رضا خالقی فر نام دارد. ستاره خوش تکنیکی که دو فصل از فوتبالش را در صنعت نفت گذراند و یک و نیم فصل هم پیراهن پرسپولیس را برتن کرد. او در پرسپولیس مورد اقبال برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت اما هواداران تمایل چندانی به بازی او نداشتند و به همین دلیل هم باوجود داشتن قرارداد، خالقی فر در ابتدای لیگ شانزدهم از پرسپولیس به گسترش فولاد منتقل شد.

 

رضا نوروزی که در سال 2010 دهمین گلزن برتر جهان و بالاتر از آگوئرو، اتوئو و نگردو بود، مجموعا سابقه دو فصل حضور در پرسپولیس و صنعت نفت را دارد. او در لیگ چهاردهم به آرزویش که حضور در پرسپولیس بود رسید اما یک مصدومیت بدموقع به سراغش آمد و او را تا پایان فصل خانه نشین کرد و در انتهای فصل نیز برانکو ایوانکوویچ رغبتی به حضور این بازیکن نشان نداد. نوروزی پس از یک دوره کوتاه بازی در سایپا و پیکان راهی آبادان شد تا پیراهن زرد این تیم را بر تن کند.

 

علیرضا نورمحمدی نیز اگرچه یک دوره بسیار کوتاه در صنعت نفت بوده اما به هر حال جزو بازیکنان تاریخ فوتبال این باشگاه حساب می‌شود. اما او سابقه طولانی 6 ساله حضور در پرسپولیس را دارد و در اواخر حتی به بازوبند کاپیتانی هم رسید. او پنجمین بازیکن مشترک بین پرسپولیس و صنعت نفت است.

 

مهدی دغاغله، آخرین بازیکن مشترک بین این دو تیم است. او حدود دو فصل در صنعت نفت بود و یک فصل هم برای پرسپولیس بازی کرد اما در لباس سرخ این تیم به موفقیت قابل ذکری نرسید.

دیدگاه‌ها