کد خبر : 1479838 | 19 آذر 1396 ساعت 09:44 | 25.9K بازدید | 1 دیدگاه

کمالوند- پرسپولیس؛ جای سرهنگ علیفر خالی است!

دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تحت تاثیر یک حاشیه جذاب برگزار خواهد شد.

کمالوند- پرسپولیس؛ جای سرهنگ علیفر خالی است!

به گزارش "ورزش‌سه"، پرسپولیس فردا در چارچوب دیدار معوقه از هفته هشتم لیگ برتر با صنعت نفت آبادان دیدار می کند و این مسابقه با توجه به شرایط فنی خوب تیم آبادانی در فصل جاری می تواند جذابیت های خاصی داشته باشد.


حضور فراز کمالوند به عنوان سرمربی روی نیمکت صنعت نفت هم می تواند بر جذابیت های دیدار با پرسپولیس بیفزاید. خصوصا اینکه آخرین  تقابل کمالوند و پرسپولیس بسیار پرتنش دنبال شد.


کمالوند سال گذشته در قامت سرمربی گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس قرار گرفت و یک بر صفر بازنده شد که این مسابقه حواشی زیادی داشت.


گزارشگر بازی پرسپولیس و گسترش فولاد سال گذشته سرهنگ علیفر بود و به واسطه برخی انتقادها از فراز کمالوند اختلاف شدیدی میان او و این مربی سر گرفت. در پایان آن مسابقه کمالوند با حمله به این گزارشگر تلویزیونی به او توصیه کرد که به روانشناس مراجعه کند و جنجال بزرگی ایجاد شد. از سوی دیگر علیفر نیز پاسخ کمالوند را داد.


حالا با گذشت چند ماه از اتفاقات آن مسابقه کمالوند بار دیگر مقابل پرسپولیس قرار می گیرد و اینبار دیگر بعید است گزارش مسابقه فردا به علیفر داده شود تا از حواشی احتمالی جلوگیری شود. با این حال پیش بینی می شود مسابقه جذابی را در ورزشگاه آزادی شاهد باشیم. خصوصا اینکه احتمالا این بازی 8 روز بعد در جام حذفی نیز تکرار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها