کد خبر : 1479875 | 19 آذر 1396 ساعت 12:11 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

به یاد لیدر مشهور مشهدی‌ها

سکوهای فوتبال مشهد سال‌ها است که لیدر محبوب خود را ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، استادیوم بروهای مشهد و آنهایی که فوتبال خراسان را دنبال کرده‌اند همواره آوای نای نای نانای های حسین محمودی ملقب به حسین نای‌نای را زیر صدای هیاهوی بازی‌های ابومسلم در ذهن دارند. شعارها و آواهایی آتشین که بسته به شدت بازی، قدرت و رفتار حریف، آرام، تند و بعضا منشوری می‌شد اما به معنی واقعی کلمه سکوهای مشهد را یکدست و یک صدا می‌کرد.


حسین محمودی که کارمند شهرداری بود با هیکلی درشت، شکمی بزرگ و صدایی دورگه یک تنه استادیوم تختی مشهد را در دست داشت و با شعارهایی بامزه و هیجانی سکوها را روی دوش حریف سوار می‌کرد تا ابومسلم محمود یاوری، دایی فرهاد، آقا فیروز و اکبرآقا بیشتر و بیشتر بر حریفش تسلط یابد. خنده‌های هواداران مشهدی و درخواست شعرهای نوستالژیک از وی هیجان عجیبی را وارد سکوها می‌کرد.

 

1258993


محمودی ملقب به حسین نای‌نای، لیدر محبوب مشهدی‌ها سرانجام در روز نهم خردادماه 1392 ساعت 4صبح بر اثر سکته درگذشت و در بهشت رضا(ع) مشهد به خاک سپرده شد و از آن روز تاکنون حضورش در ورزشگاه بزرگ ثامن‌الائمه(ع) و خصوصا ورزشگاه زیبای امام رضا (ع) خالی است، گرچه که حسن شاندیزی لیدر سال‌های اخیر مشهد گهگاهی با سر دادن شعارهای نای‌نای یاد و خاطره او را نزد هواداران مشهدی زنده نگه داشته است.

 

دیدگاه‌ها