کد خبر : 1479880 | 19 آذر 1396 ساعت 13:42 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: مشکلات مالی انگیزه نفت را افزایش داده

سرمربی پرسپولیس که توانسته با یک بازی کمتر عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن این تیم کند، فردا در جدالی حساس به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

برانکو: مشکلات مالی انگیزه نفت را افزایش داده

 

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فردا در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت و برانکو ایوانکوویچ با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط سرخپوشان پرداخت.


برانکو ایوانکوویچ که با روحیه بالا در نشست خبری حاضر شده بود صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: سلام زیبا و قشنگ خدمت همه. نیم فصل برای شما تمام شده است  اما برای ما هنوز تمام نشده یک بازی با نفت آبادان داریم طبیعی است که دوست داریم به پیروزی برسیم. در رسانه‌ها می‌خوانیم نفت مشکلات زیادی دارد مثل خیلی تیم‌‌های دیگر اما همین مشکلات انگیزه مضاعف به آنها می‌دهد مقابل ما بهتر باشند.

 

وی ادامه داد: نفت قطعا با نتیجه خوب، خیلی بهتر می‌تواند مشکلاتش را برطرف کند. این تیم نسبت به فصل قبل خیلی بهتر شده است و چند بازیکن خیلی خوب از جمله مگنو و شیمبا و کرار و ... گرفته است. در کنار بازیکنان قبلی که داشتند الان یک حریف خیلی جدی، خطرناک و با کیفیت هستند.

 

برانکو با اشاره به دیدار سپاهان و استقلال اینکه نباید نفت را دست کم گرفت گفت: دیدار سپاهان و استقلال را هم دیدید. مهم‌ترین مساله این است که ما و بازیکنان به هیچ عنوان حریف را دست کم نخواهیم گرفت و به دنبال سه امتیاز هستیم.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل صنعت نفت گفت: بازیکنان تیمم به جز نوراللهی و طارمی که نمی‌توانند بازی کنند، در سلامت کامل به سر می‌برند و آماده رقابت برای رسیدن به ترکیب قرار دارند. بشار رسن هم در ترکیب ما خواهد بود و انتظار داریم و البته به دنبال این خواهیم بود که بازی زیبایی ارائه دهیم و از این طریق از هواداران بابت حمایت‌های‌شان تشکر کنیم و انتظار ما این است که علیرغم سردی هوا فردا نیز در استادیوم حامی بزرگ ما برای جشن پیروزی باشند.

 

برانکو ایوانکوویچ که گفته می‌شود امروز برای تمدید قرارداد راهی باشگاه خواهد شد، درباره اختلاف نظری که در خصوص مسائل مالی و موانع موجود در آن برای تمدید قرارداد مطرح است اینطور پاسخ داد: اختلاف و مشکلی وجود ندارد. فقط بحث‌مان تسویه بدهی‌های باشگاه به من و کادرفنی طی یکی دو سال اخیر بوده است و این موضوع الان در حال انجام است و طبیعی است که بعد از حل شدن این موضوع کار را ادامه می‌دهیم.

 

بحث در مورد تیم ملی و درخواست کارلوس کی‌روش برای در اختیار داشتن بازیکنان ملی‌پوش دیگر سوال مطرح شده در نشست خبری بود. اینکه آیا حضور مداوم بازیکنان در اردوی تیم ملی و بازی‌های فشرده لیگ باعث مشکلاتی برای این تیم خواهد شد یا خیر: بله این مشکلی برای ما است. برنامه ما خیلی فشرده است. همان طور که می‌دانید هر چهار روز یک بازی داریم. مخصوصا بازیکنان ملی‌پوش ما که اگر استراحتی هم برای تیم پیش بیاید آن‌ها باید به اردوی تیم ملی بروند و عملا یک روز هم استراحت نخواهند داشت و طبیعی است که این برای ما مشکل‌ساز است چون استراحت به اندازه تمرین مهم است. خوشبختانه نیمکت خوبی داریم و نسبت به وضعیت خستگی بازیکنان، تصمیم مقتضی را خواهیم گرفت.

 

برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه تیمش طی فصول اخیر با هدایت او به موفقیت‌های مدنظر هواداران دست یافته و اگر بخواهد رمز موفقیت تیمش را اعلام کند، آن چیست، پاسخ داد: خیلی رمز و فلسفه خاصی ندارد. قبل از هر چیزی کار و تلاش بسیار زیاد بازیکنان این موفقیت‌ها را ایجاد می‌کند. واقعا خیلی تلاش کردند. یک فضا و جو پیروزمندانه در تیم حاکم شده به طوری که همه با کیفیت ما آشنا هستند و فرمول ما خیلی ساده است: کار، کار و کار. البته انتخاب خوب هم مهم بوده است اما قبل از هر چیزی انرژی، خواست و میل بچه‌ها در تمرین‌ها فاکتور اصلی است.
 

در روزهایی که زمزمه تمدید قرارداد او با پرسپولیس وجود دارد، صحبت از پیشنهاد جالب توجه الاتفاق عربستان نیز برای برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است. برانکو ایوانکوویچ در مورد این پیشنهاد گفت: من پیش از این در الاتفاق کار کرده‌ام و نه فقط از الاتفاق بلکه از جاهای مختلف و به کرات با من تماس می‌گیرند و این چیز عجیبی نیست و پیشنهاد می‌آید.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا به این پیشنهاد فکر جدی و آن را قبول می‌کند یا خیر گفت: می‌بینید که من فعلا این‌جا هستم.

 

وی در واکنش به پیشنهاد کارلوس کی‌روش برای در اختیار گرفتن بازیکنان یک روز بعد بازی‌های لیگ گفت: نمی‌دانم. روابط عمومی باشگاه این‌جا هستند و باید ببینیم درخواست رسمی برای پیشنهاد آقای کی‌روش آمده است یا نه. همین طور آیا درخواستی از فدراسیون آمده است یا نه که من خبر ندارم. این که برنامه به چه شکلی است ما هنوز خبر نداریم. به همین خاطر من نمی‌توانم درباره مسائلی که فقط از طریق رسانه‌ها مطرح شده است نظری بدهم. ما منتظر یک درخواست رسمی و کتبی هستیم یا این که یک برنامه‌ای به ما بدهند.

 

برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه گفته می‌شود او مخالف حضور بشار رسن در اردوی تیم ملی عراق است گفت: بشار می‌رود و به تیم ملی عراق ملحق خواهد شد که این مساله در ماه ژانویه اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها