کد خبر : 1479994 | 19 آذر 1396 ساعت 18:43 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

اولین پیروزی مرزبان وینکو را قربانی می‌کند؟

علیرضا مرزبان با دشت اولین سه امتیاز خود وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر را در آستانه اخراج قرار داده است.

اولین پیروزی مرزبان وینکو را قربانی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، شهرداری ماهشهر در رقابت های فصل جاری لیگ یک شروعی دور از انتظار و خیره کننده داشت ولی در ادامه نتوانست به روند خوب خود ادامه دهد و با ادامه این نتایج فشار هواداران باعث استعفای کوروش پورموسوی سرمربی تیم شد. البته رفتن پورموسوی هم دوای درد ماهشهری ها نشد و این تیم همچنان در نتیجه گیری ناکام بود.


استعفای مرزبان از سرمربیگری سیاه جامگان فرصتی را برای مدیران شهرداری ماهشهر پدید آورد تا این مربی را جایگزین پورموسوی کنند. مرزبان در اولین دیدار برابر ملوان بندرانزلی که تیمش با شکست 2 بر 1 گیلان را ترک کرد به دلیل آماده نشدن کارت بازی اش نتوانست از روی نیمکت شاگردانش را هدایت کند، اما در اولین تجربه حضور خود روی نیمکت موفق شد گل گهر سیرجان که اصلا شرایط مناسبی ندارد را با شکست یک بر صفر بدرقه کند تا ماهشهری ها پس از 7 هفته به پیروزی دست یابند.


با کسب این سه امتیاز شهرداری ماهشهر که روند نزولی خود را هفته ها قبل آغاز کرد، تا حدودی به شرایط خود بهبود بخشید و با 19 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول رده بندی رسید.


در سوی مقابل اما تیم گل گهر سیرجان که فصل گذشته تا هفته های پایانی یکی از مدعیان صعود به شمار می رفت، با وینکو بگوویچ شرایط خوبی ندارد و با قبول این شکست 21 امتیازی باقی ماند تا رتبه دهم را از آن خود کند؛ نتیجه ای که با توجه به نوسانات زیاد این تیم و البته چشم انداز ترسیم شده توسط مدیران باشگاه که چشم به صعود داشتند، می تواند آخرین دیدار وینکو بگوویچ کروات را در کسوت سرمربیگری سیرجانی ها رقم بزند.

دیدگاه‌ها