کد خبر : 1480581 | 22 آذر 1396 ساعت 09:28 | 53.2K بازدید | 5 دیدگاه

شاهرودی: آمار او از طارمی هم بهتر است

چرا کی‌روش، علیپور را به تیم ملی دعوت نمی‌کند؟

پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد علی علیپور باید توسط کادرفنی تیم ملی مورد استفاده قرار بگیرد.

چرا کی‌روش، علیپور را به تیم ملی دعوت نمی‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، علی علیپور با دوگلی که مقابل صنعت نفت آبادان به ثمر رساند تعداد گل هایش را به عدد 10 رساند و خود را به آقای گلی نزدیک تر کرد. علیپور این فصل نشان داده شرایط بسیار خوبی دارد و می تواند این روند را ادامه دهد.


در این شرایط رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس به تمجید از علیپور پرداخت. او اظهار داشت: «تقریبا تمامی بازیکنان پرسپولیس در زمین مثل یک ستاره عمل می‌کنند و همین همدلی و هماهنگی آنها در زمین باعث موفقیت‌شان شده است. البته علی علیپور، مهاجم جوان پرسپولیس این روزها ستاره تیم در خط حمله است. نمی‌دانم او برای دعوت‌شدن به تیم‌ملی دیگر باید چه کاری انجام بدهد؟ چرا او را به تیم‌ملی دعوت نمی‌کنند؟».


شاهرودی ادامه داد: « جای علی علیپور در تیم‌ملی واقعا خالی است و امیدوارم کی‌روش نگاه ویژه‌ای به علیپور داشته باشد؛ چون واقعا آماده است. او ١٠ گل در یک نیم‌فصل زده و حتی آمار بهتری از مهدی طارمی در ٢ فصل اخیر به جای گذاشته است.»


پیشکسوت پرسپولیس در پایان افزود: «پرسپولیس از نظر فنی زیبا و تماشاگرپسند هم بازی می‌کند و بازیکنان پرسپولیس به خوبی جای خالی یکدیگر را در زمین پر می‌کنند و همین بازی روان و تاکتیکی باعث شد تا پرسپولیس از فاصله‌ای که بین خطوط تیم نفت آبادان پیش آمد، استفاده کند و ٢ گل بزند. تیم برانکو روند بسیار خوبی را در پیش گرفت و توانست با اقتدار قهرمان نیم‌فصل شود. من ضمن احترام به همه تیم‌ها می‌گویم که پرسپولیس از نظر فنی یک سر و گردن بالاتر و بهتر از همه تیم‌های ایران است.»

دیدگاه‌ها