کد خبر : 1480605 | 22 آذر 1396 ساعت 11:13 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرار PSG از محرومیت؛ لیل محروم شد

اتحادیه فوتبال فرانسه اعلام کرد باشگاه پاری سن ژرمن به دلیل خریدهای هنگفتش در بازار نقل و انتقالات، محروم نخواهد شد اما باشگاه لیل از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم شد.

فرار PSG از محرومیت؛ لیل محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در تابستان گذشته خریدهای سرسام آوری داشت. آنها علاوه بر انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسلونا، کیلیان امباپه را به طور قرضی و با بند خرید 145 میلیون یورویی از موناکو به خدمت گرفتند.

اما اتحادیه فوتبال فرانسه اعلام کرد آن باشگاه محدودیت های مالی را زیر پا نگذاشته و محروم نخواهد شد؛ باشگاه های موناکو و متز نیز از محرومیت فرار کردند.

 

 

1259662

 

اما باشگاه لیل از حضور در بازار نقل و انتقالات محروم شده؛ هرچند مدت این محدودیت مشخص نیست. اتحادیه فوتبال فرانسه دلیلی برای محرومیت لیل اعلام نکرد. این باشگاه شرایط دشواری را در فصل جاری سپری می کند و حتی فعالیت مارسلو بیلسا، سرمربی مطرح آرژانتینی شان را به حال تعلیق درآوردند.

 

جرارد لوپز، مالک سابق تیم فرمول یک لوتوس، در ژانویه گذشته به سهامدار اصلی لیل تبدیل شد اما ابهام هایی در مورد سرمایه گذاری او در این باشگاه وجود دارد. لیل در حال حاضر در رتبه هجدهم جدول لوشامپیونا قرار دارد و با توجه به این محرومیت، نمی تواند در ژانویه بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها